dinsdag 25 september 2007

Laatste werkloodjes...


Ik heb besloten dat morgen mijn laatste werkdag is. De Kanaleneilanditus grijpt om zich heen en nu hebben studenten van de school voor journalistiek tot sociale academie ons ontdekt en allemaal willen ze informatie. Tussendoor belt de NOS of netwerk of SBS6, gek worden we ervan. Vanochtend had ik even baliedienst en werd ik opgezadeld met een journalist van de HP die niet met de kandidaat burgemeester Pans meemocht de wijk in vanwege het vertrouwelijke karakter....

Volgende week (3 oktober) organiseert het wijkbureau een grote dialoogbijeenkomst met iftarmaaltijd voor bewoners en organisaties waarvan de cateraar en de muzikale omlijsting nog lang niet rond zijn. Ik kan me niet meer concentreren met al die chaos en sensatiezoekers en denk alleen nog maar aan mijn vakantie. Ofwel, aan mij hebben ze niet zoveel dus mag ik van mijn schatten van collega's donderdag al vrij nemen. Ik kan ze wel zoenen.

Ik ben bezig geweest even een apart reisweblog aan te maken zodat ik meer capaciteit heb om er filmpjes en foto's op te zetten. ook wel leuk om even zo'n frisse nieuwe start te maken. natuurlijk zal ik dat adres tijdig communiceren, no worries. Als foto tref je een fraaie plaat aan van The Olga's een paar grote keien in de buurt van Uluru, ofwel Ayers Rock. The Olga's doen qua schoonheid zeker niet onder voor Uluru. Maar ik loop alweer veel te ver vooruit. Er moet tenslotte nog een dag gewerkt worden.

WHOEHAHAHA één dagje ;-)

slechts...

15 opmerkingen:

V@nM@n zei

We laten ons er door meenemen, en die ene dag kom je ook wel overheen...

Redstar zei

Mijn hele leven is een vakantie. Of ben ik een te grote optimist?

Rainbow Light zei

Aftellen!!! Succes ;-)

Anoniem zei

een hele fijne vakantie in ieder geval

groetjes van Mikmak

ria zei

even doorbijten nog :-)

Brillie zei

Lui mensje... kom op zeg, de wereld kan niet zonder werkende mensen...

Mike zei

@ VanMan; Zekers wel, we zijn al dapper op weg ;-)

@ Redstar; je bent een gezegend mens als je dat kunt zeggen

@ Rainbow Light; deze dag vliegt voorbij en dan nog lekker een dikke halve week om alle klusjes te doen, mat moet wel lukken ;-)

@ Mikmak; Thanks :-)

Anoniem zei

Geinig, ik kom hier bij toeval! Begrijp ik dat je op het wijkbureau in Utrecht werkt? Heb ik ook een aantale jaren gedaan, Noordoost, toen het nog in dat mooie pand naast het Griftpark zat!
Relaxte job man!

petra zei

De laatste loodjes wegen het zwaarst
Een hele fijne vakantie van mij
Geniet er maar lekker van

Roosnans zei

kan me voorstellen dat je oren fluiten nu op kantoor!!
hou je haaks en alvast veel voorpret met het maken van een reisblog.... hoop dat ik er veeeel op kan lezen!
prachtige foto!

hug en grtzzzz

hanscke zei

Waar heb je het over, The Olga's, Uluu Ayers Rock, het zegt mij allemaal nix. Het enige wat ik snap is dat jij met vakantie gaat. Veel plezier.

Andijvie zei

Fijne vakantie!!! Ben wel een beetje jaloers...Hoewel in positieve zin :-) Geniet ervan en ik hoop mooie ervaringen te lezen.

Mike zei

@ Ria; Joepie, het is zover!

@ Brillie; dat heb ik dan ook het hele jaar gedaan!

@ Petra ;-)

@ Roosnans; ja ben met mooi nieuw blogje bezig...

@ hanscke; je kunt mijn reis volgen ik zal dit weekend het reisblog vrijgeven

@ Andijvie; ik zal mijn best doen :-)

Martine zei

Met smart zal ik uitkijken naar de dag dat je weer terug bent.. Een mooi nieuw blogje met Australiepraat zal het wachten draaglijk maken...
Heel Veel Plezier Down Under!

Bolus zei

Goh, hoe vaak heb ik al niet besloten dat het mijn laatste werkdag is... Helaas: er moet brood op de plank..