maandag 17 september 2007

Miezerige maandag...

Wat een overgang qua weer vandaag, lag ik gisteren (en eergisteren) nog heerlijk min of meer horizontaal in de hangmat, vandaag zit het er niet in. Geen spoortje blauwe lucht of ook maar één zonnestraaltje. Geen knorrende, snorrende in de zon liggende katten laat staan een tevreden in de hangmat wiegende Mike.

Gelukkig hoefde ik me vandaag niet te vervelen want ik heb werk. Nog steeds zijn de gemoederen niet bedaard en heeft de pers belangstelling voor 'ons eiland', blijkens de telefoontjes van vandaag.

Alle collega's hebben in elk geval, net als ik, een heerlijk weekend achter de rug en we hadden zelfs een jarige in ons midden zodat we de vroege maandagochtend frustraties gelijk konden wegkauwen met allerhande lekkere zaken. Opvallend hoe snel zo'n berg lekkers kan verdwijnen tijdens dit soort crisismomenten. Vanavond vindt er overigens een veiliheidsschouw plaats in de wijk. Bewoners kunnen dan met het wijkbureau en de wijkagent meelopen in de wijk en aangeven waar ze zich onveilig voelen zodat we kunnen kijken hoe we het veiligheidsgevoel kunnen verhogen. Ik ben in elk geval benieuwd wat het gaat opleveren. Had ik al gemeld dat ik morgen over twee weken vertrek? Euh, ben ik er te veel mee bezig?

Haha, ik heb er zin an!

Enne, ik was niet de enige luiaard dit weekend...




14 opmerkingen:

Redstar zei

Het weer is zeker totaal anders als de afgelopen dagen, en naar het schijnt wordt het vanavond en morgen nog erger..
Wat kan luieren toch lekker zijn...

aargh zei

Zet dat plaatje dan maar op je bureaublad, dat houdt het gevoel nog even vast. Gezellig zo samen in de hangmat!

V@nM@n zei

Wij hebben dit weekend lekker aktief doorgevracht. Met het mooie weer was het waarschijnlijk wel het laatste zo warme weekend. En zoniet doen we het de volgende keer nog eens over.

ria zei

't Valt tegen hoor, al die regen, brrrr. Gelukkig is het nog niet zo koud ;-)

V@nM@n zei

En jawel hoor, je kunt op het plaatje klikken...

Roosnans zei

ziet er knus uit op het plaatje!
grtz

Mike zei

@ redstar; hear hear :-)

@ Aargh; ze vinden allebei de hangmat geweldig, alleen moet ik er wel inliggen ;-)

@ VanMan; lekker doen waar je zin in hebt, dat is het voornaamste

@ Ria; het herfstige heeft ook wel weer wat, gezellig kaarsje aan enzo :-)

@ Roosnans; het was ook heel knus, Tooheys is een lieverdje :-)

Brillie zei

Vertel mij wat... redstar was nog te lui om een plu vast te houden... bij ria...

Martine zei

Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat jij binnenkort met vakantie gaat...

Linneke zei

Ook jullie zuiderburen zitten momenteel met het hoofd in de wolken, helaas zijn het ook hier heel letterlijk te nemen, grijze en vooral natte wolken... :-(

Mike zei

@ Brillie; misschien had ie zijn handen vol

@ Martine; goh, hoe raadt je dat zo?

@ Linneke; Dat was gisteren wel heel erg bar, vandaag was het hier prachtig weer :-)

Redstar zei

@ Brillie en Mike, Heeft niet veel met luiheid te maken. Een vrouw kan zo'n plu ook makkelijk vast houden hoor.. En nee, ik had mijn handen niet vol, maar weg gestoken.. :-)

Lin's ding zei

heerlijk hoor jouw zin in vakantie..je hebt helemaal gelijk en de voorpret is minstens zo belangrijk... verder goed dat je werk hebt en dat er zulke positieve dingen hebt als mensen uit de wijk die zelf aan mogen geven waar ze zich onveilig voelen ...als er maar goed naar geluisterd en naar gehandeld wordt ..applaus

Lin's ding zei

help, wat een kromme zinnen typ ik als Eline in een oor teksten vertaald uit het latijn of zo zit op te dragen terwijl ik probeer te lezen en typen....mijn excuses, valt mee dat ik er niet bij gestotterd heb, wie weet komt ook dat nog....