zondag 28 oktober 2007

Goodlooking Caddy..


Ik kon het oplaadsnoertje van mijn mobieltje niet zo gauw terugvinden tussen alle reisspullen dus toen ik deze eindelijk vanochtend vond en het mobiel had opgeladen, vond ik daar twee berichten van mijn zus. Zij en manlief Ben voelen zich een beetje stuurloos zo zonder duidelijke richtlijnen van Maxim. Eerlijk is eerlijk, Maxim heeft een fantastische tocht uitgezet en zich de afgelopen weken als uitstekend reisleider laten zien.

Ank en Ben moeten dus nog een beetje wennen aan het weer in het hier en nu zijn. Ik laat Australiƫ bij stukjes en beetjes los. Ik begin pas donderdag weer aan werk te denken, dan haal ik de mailbox leeg en doe ik even een hopelijk rustig dagje voordat ik de maandag erop weer voor dag en dauw begin.

Ik heb er wel weer zin in en ben zelfs benieuwd hoe het met de gemeentelijke site gaat. Het is nog niet zo erg dat ik daar nu naar ga kijken maar het begint al wel weer te kriebelen.

Voorlopig echter ben ik nog vrij en kan ik naar hartelust de dingetjes doen waar ik anders minder gauw aan toe kom. Dinsdag even naar het strand, woensdag lekker wandelen op de Posbank, helaas laat het budget geen winkeldagje meer toe maar wat dat betreft heb ik mijn hart flink kunnen ophalen in Singapore en Perth.

Op de bovenstaande foto staat de cadillac waar ik gisteren de bumperfoto van plaatste. Het moet de toenmalige eigenaren aan het hart zijn gegaan om zo'n beauty achter te laten. Zelfs in deze nogal gestripte vorm heeft zij nog voldoene 'good looks' voor een foto, zeg nou zelf...

10 opmerkingen:

aargh zei

Sfeervol! Niet gekeken of er ook nog botjes in de buurt lagen?

hanscke zei

Afscheid van een mooie auto, afscheid van een mooie vakantie, maar gelukkig blik je vooruit. Wandelen in de herfst op de Posbank heeft ook wat.

ria zei

Ja 't is een plaatje hoor. Ik moet nog een nachtje of wat wachten tot Joop hopelijk weer veilig landt.

Roosnans zei

geniet nog maar lekker na...van alle autowrakken, natuur, warmte, rode stof enz enz enz...
Werken kan best nog even wachten
grtzzzzzzzz

Youke zei

Heerlijk nog even nagenieten en nog even niet te hoeven werken. Je zult zien hoe snel je weer in je gewone ritme zit.

Pasula zei

Dat nagenieten is vaak het leukste nog. Alle beauties van foto's bekijken en tja, nog maar even niet shoppen, komt wel weer. ;-)

Prachtige foto, toch heeft de detailfoto net meer dat beetje extra.

Redstar zei

Je hebt dus nog heerlijk navakantie.. Lekker van genieten! Schitterende foto !

Wieneke zei

Oei oei, ik heb een boel te lezen bij jou zie ik. Ook in je reisdagboek. Dat doe ik zodra ik wat meer tijd heb, maar ik wou nu alvast zeggen dat ik het fijn vind dat jullie het zo fijn gehad hebben met zijn vieren. Welkom thuis!

Mike zei

@ Aargh; Tuurlijk lagen er botjes, het hele land is ermee bezaaid, maar nu gaat het om het oude roze lijk :-)

@ Hanscke; ja dat heeft wel wat, ik verheug me al op de uit de mist opdoemende schotse hooglanders :-)

@ Ria; gelukkig, dat schiet dus ook al op ;-)

@ Roosnans, Donderdag is vroeg genoeg ;-)

@ Youke; hee hou es op, lekkere optimist ;-)

@Pasula; als je 'm echt zo mooi vindt kan ik je deze in hoge resolutie mailen. laat maar horen via de mail :-)

@ Redstar; thanks :-)

@ Wieneke; thanks, ben ook benieuwd naar jouw Spanje avonturen en het vervolg van de weesjes...

Redstar zei

Uh Lieve Mike, Mag ik hem ook in hoge res. gemaild krijgen? Dan gaat hij in mijn circulatie map voor achtergrond... :-) :-) :-)