vrijdag 26 oktober 2007

Home sweet home...


We zijn er weer, nog niet helemaal fris maar dat komt morgen wel. Hoewel ik erg goed geslapen heb onderweg, ben ik altijd gaar en licht in mijn hoofd na zo'n reis. Het voelt een beetje alsof er nog een gedeelte van mij onderweg is naar Nederland. Het gaat snel zo'n vliegreis, veel te snel. Fysiek is alles hier aangekomen maar een gedeelte van de geest of ziel is nog onderweg, zoiets dus...

Vanochtend hadden we een kleine teleurstelling op Heathrow. De door Maxim de halve wereld overgezeulde en speciaal gesealde sixpack Victoria Bitter mocht Engeland niet binnen. Manmoedig hebben we gevieren de blikken vanochtendvroeg om 07.00 uur bij de bewaking opengetrokken en opgedronken, want dat mocht weer wel. Het blijven rare jongens die Britten. De foto is niet helemaal (helemaal niet) scherp geworden maar geeft uitstekend de goede sfeer weer en is helemaal illegaal genomen want foto's maken was ook ten strengste verboden. Ik beefde van angst dat het ontdekt zou worden of was het de drank op dit vroege uur?

Hoe dan ook onze vakantie voor 2007 zit erop, we kunnen er weer even tegen en ik kan me weer wijden aan mijn dagelijkse blogje.

12 opmerkingen:

aargh zei

Haha ja zo kan ik me voorstellen dat je hoofd nog ergens in de lucht hangt.
Maar welkom thuis, kom nu eerst maar even lekker bij!

Redstar zei

Welkom Thuis zou ik zo zeggen, en dat biertje smaakte volgens mij wel ;-)

Linneke zei

Welkom thuis, meid! En drink er nog maar een paar om de pil van het aanpassen aan ons klimaat ietwat te vergulden... :-)

Rainbow Light zei

Welkom thuis weer! Enne.. neem je tijd om te wennen hoor! Ze zeggen dat het hier voorlopig niet zo koud wordt als vorige week ;-), dus kun je nog een beetje aclimatiseren. Geniet ze van de napret van alle foto's/filmpjes en ervaringen. En als je nog tips nodig hebt tegen een jetlag, laat maar weten.

ria zei

Fijn dat je weer gezond en wel geland bent, en je krijgt een uurtje extra dit weekend hè ;-)

V@nM@n zei

Wat een onzin, voor die paar blikkies

Martine zei

Mooi, jullie zijn weer heelhuids binnenboord. Welkom hoor, en dat het vakantiegevoel maar lekker lang mag blijven nawerken...

Pasula zei

Geweldige belevenis om zo vroeg dat bier te zuipen, toch een waardig einde van de vakantie en wie kan dat nu zeggen: ik had een bierontbijt? :P

Kom maar lekker rustig bij, ik snap wat je bedoelt, ik had dat heel sterk toen ik uit Schotland kwam, mijn geest was daar nog, de tijd daar leek ook stil te staan soms, heel wat anders dan dit drukke jachtige leven.

Welkom thuis Mike!

Mike zei

@ allen, wat een heerlijk warm welkom, dank hiervoor :-)

Bolus zei

Persoonlijk had ik liever Carlton Cold's ipv Vitamin Beer... Proost en welkom thuis. Fair dinkum!

Redstar zei

Geen dank :-)

Roosnans zei

hee mike! Welcome home.....
Ik vind het een bak, een biertje nuttigen, voor hun neus in de early morning! hips....
grtzzzz