maandag 26 november 2007

Bij Ria in Zeeland...


Terwijl ik s'ochtens een beetje sip door de flink natgeregende ramen keek, kreeg ik in alle vroegte al een mailtje van Ria dat de zon scheen in Zeeland natuurlijk ! ;-). Na de yogales bleek het zowaar droog te zijn geworden in Houten en ging ik op pad naar het Zeeuwse land. Ik bereikte zonder veel problemen de locatie waar Ria woont(sloeg slechts één oprit te vroeg af wat een kerkhof bleek te zijn ;-)

Ria en Joop wonen erg mooi in hun eigenhandig gebouwde huis en ik heb het geweldig gevonden de kleine dingetjes te ontdekken waar ze over schrijft. Na een heerlijke bak koffie hebben we de wandelschoenen aangetrokken (waarbij ik Ria uitdrukkelijk verzocht heb geen top tot teen foto te maken) voor een heerlijke uitwaaiwandeling achter en langs het strand. Wat heeft Ria een paar prachtige wijze diepbruine ogen en wat voelde het vertrouwd om zo met haar op te lopen. En wat is Simba een heerlijk rustig wandelmaatje, onvermoeibaar liep ze fier met haar grote plastic jerrycan rond. Ik heb het een bijzondere warme ontmoeting gevonden en de wandeling was een fantastische manier om me voor te bereiden op het intense weekend wat nog komen ging. Misschien dat ik daar later nog op terugkom als alle indrukken wat meer ingedaald zijn.

13 opmerkingen:

Pasula zei

Ik merk dat je tot rust gekomen bent in Zeeland en méér. Mooi zo.

Redstar zei

Ja, Ria en Joop zijn hele rustige en aardige mensen.
Wat zal ik over Zeelandnet zeggen :-)

nans zei

grappig dat zo twee bloggers meet-en!!! fijn dat je zo genoten hebt van het strand.
Benieuwd naar de rest van het weekend met al zijn inzichten...
hug
nans

ria zei

Hee, je bent weer boven water :-)
Dat heb ik niet gehoord hoor, van die top tot teen foto :-. ;-)

Mike zei

@ Pasula; zo'n strandwandeling in goed gezelschap doet werkelijk wonderen voor een mens ;-)

@ Redstar; Zeelandnet? was da?

@ Roosnans; pff nu nog even te veel om over te bloggen, kleine stapjes, je weet wel ...

@ Ria, haha, nu zeker een selectief gehoor hebben, mijn woorden zijn vast weggewaaid in de brullende wind daar aan het strand :-)

Wieneke zei

Leuk, leuk, leukkkkk !!!! Die top tot teen foto ook. Heel goed dat Ria een beetje selectief doof is :-)Als je weer een beetje ingedaald bent, lezen we je verdere Zeeuwse belevenissen wel graag, hoor.

aargh zei

Dat is dus goed bevallen. Je staat er leuk op bij ria hoor! Ook heel leuk om hier eens een foto te zien van ria op het strand, meestal krijgen we daar alleen viervoeters te zien ;-)

Sara zei

Ik kan de zee horen en voel vrede.

Mike zei

@ Wieneke; haha, wandelschoenen zijn gewoon niet charmant :-)
Ook losgelaten dus ;-)

@ Aargh; Ria is een prachtige vrouw ten voeten uit!

@ sara; je opmerking raakt me meer dan dat ik hier nog kan prijsgeven, komt misschien nog wel, maar wat wel zeker is dat we met elkaar een stukje geheeld hebben...

ria zei

Nou nou, zo kan die wel weer hoor... wat een complimenten!

Mike zei

@ Ria; yes my dear, ontvangen is ook een hele kunst ;-)

Redstar zei

@ Mike, Oeps... sorry.. weet je, ik was zo bezig over de mankementen van mijn provider terwijl ik mijn comment schreef.. Excuses, ik bedoelde natuurlijk Zeeland..

Brillie zei

Ria loopt wel gebukt onder de last van der zware tas...