vrijdag 2 november 2007

Boehoe, ik ben spam...

Update: Vanman heeft zijn blog aan de wilgen gehangen. Het is een droeve dag...

Al enige dagen tracht ik te reageren op het blog van VanMan, doch keer op keer worden mijn spitsvondigheden als zijnde 'spam' hardnekkig geweigerd, vandaar dat ik mijn toevlucht neem tot u op deze wijze. Ik vraag u VanMan, wat heb ik gedaan om in ongenade te vallen? Bij mijn weten heb ik geen instellingen veranderd.
Ik ben een zenuwinzinking nabij. Mijn eens zo mooi lange nagels zijn nu bijna tot op het bot afgekloven.
Zelfs 'snachts laat dit gebeuren mij niet los en droom ik over afgewezen en buitengesloten worden.

Help mij uit deze nachtmerrie, please en laat onderstaande boodschap gauw tot het verleden behoren...

"Spam Preventie: Niet toegelaten boodschap.
Uw reactie kon niet worden toegevoegd omdat reacties op dit artikel niet toegelaten zijn, u ongeldige data heeft ingevoerd of omdat uw reactie geblokkeerd werd door antispammaatregelen."

11 opmerkingen:

Redstar zei

Oei Mike, das niet best. Ik controleer elke dag wel een keer mijn spam filter op tegen gehouden reacties. Verschijnen die van jou helemaal niet op het log van Vanman?
Het zal vast wel te verkleren zijn, want Vanman reageert hier toch ook gewoon..

Mike zei

@ Redstar; nee, ik krijg geen poot aan de grond, geen letter geplaatst. Misschien ben ik wel in de ban gedaan...

V@nM@n zei

Ik kan alleen maar het advies geven als de melding in beeld staat gewoon nog eens te posten... Standaard wordt alleen naar de reactie gekeken en is er geen lijst van spammers die geblokt worden.

Roosnans zei

mmm, wat een drama....gewoon maar loslaten dan? grinnik....
hug

aargh zei

Het is mij ook wel eens gebeurd bij iemand die er geen verklaring voor had. Na een tijdje lukte het weer wel.
Weet je trouwens dat Munch veel meer heel prachtige schilderijen heeft gemaakt? Maar die krijg je nooit te zien. Dit vind ik er toch echt zo een die ik liever even afdek.

Brillie zei

Ach, het is bij mijn neef ok zo het geval... Jammer, dan geen reactie.

Brillie zei

Ach, het is bij mijn neef ok zo het geval... Jammer, dan geen reactie.

Lin's ding zei

nou, nou wat een drama... let it go, let it go...dit is toch geen nachtmerrie en geen nagels waard... komt vast wel weer goed...grinn

Mike zei

@ vanman; ik weet het, de aanhouder wint maar ik vind het wel vreemd en tot nu toe wil het niet vlotten...

@Roosnans; haha, ja 'gewoon' loslaten ;-)

@Aargh; je hebt helemaal gelijk maar ik googlede plaatjes en vond deze wel heel toepasselijk ;-)

@ Brillie; dubbel zo erg nu ;-)

Lin; Tuurlijk komt het weer goed, maar wanneer???
:-)

ria zei

Ja, jammer dat ons vanmannetje er mee stopt :-(

Roos zei

Het is altijd jammer als iemand met een weblog waar je graag komt ermee stopt...