donderdag 8 november 2007

Hoezo herfstig?


Vanochtend was het nog heerlijk hier met een heus warm zonnetje waar mijn collega en ik ons even aan gekoesterd hebben. Nu lijkt dat al weer lang geleden net als het moment dat ik deze foto maakte.

Dit is een typische Maxim actie. Je rijdt lekker over een wasbord en kijkt wat om je heen. Het volgende moment plak je tegen de voorruit omdat er iets over de weg loopt, kruipt of vliegt en Maxim bovenop de rem staat. Een zeer beminnelijk streven natuurlijk om geen slachtoffers te maken, behalve dan zijn eigen vrouw maar die kan wel tegen een stootje, moet ie regelmatig gedacht hebben ;-)

Op deze wijze heeft Maxim al heel wat fotootjes van bijzondere beesten kunnen maken en bij deze bedacht ik mij dat het maken van een foto in deze positie een aardig beeld zou kunnen geven van het uitzicht waar ik regelmatig op getracteerd ben tijdens ons avontuur.

Afijn genoeg over Maxim, maar wat heeft die daar in zijn knuist? Nee, ik bedoel niet de camera maar in zijn andere hand.

Iemand enig idee? Morgen komt de oplossing

12 opmerkingen:

Redstar zei

Dat is natuurlijk niet zo gemakkelijk te zien, maar het zal een reptiel zijn of een schorpioen, of een australische woestijnzandkikker :-D

Mike zei

@redstar; Fout, fout en fout :-) haha, nee het is niet gemakkelijk en getsie een schorpioen zou deze Steve Irwin nooit met blote handen vastpakken.

Brillie zei

Weet je wat ik allemaal zie als ik gedronken heb?

ria zei

een woestijschildpad, dat is het! Leuke foto trouwens ;-)

Mike zei

@ Brillie; ik zou het niet willen weten

@ Ria; nee, ook niet goed Bestaan er owestijschildpadden?

Wieneke zei

Een ieniemieniekangarootje, dat verdwaald is zeker.....

Martine zei

't Is vast ook geen krokodil...

Hanscke zei

Ik verkeer ook wel eens in die potsierlijke positie om iets moois op de foto te zetten, maar ik neem het niet ter hand en ik ben dan ook heel benieuwd wat het is.

Pasula zei

Ik vermoed een stukje speelgoed. ;-)

Rainbow Light zei

Ah... dat is geen natuurlijke foto, want hij houdt 'm (eh.. het?) vast! Dan zal het vast niet kunnen bijten...., vallen er een heleboel af, maar ja, welke is het dan?
Het is vast de enige echte Australische woestijnspin ;-) Iedergeval iets met enge poten.... ben benieuwd naar de oplossing....

Mike zei

@ wieneke; haha, 'het' was wel het spoor bijster maar geen kangeroe

@ martine; nee, ook niet goed, tis ook wel errug klein...

@ hanscke; echt geen idee?

@ Pasula; nee, no toyboy ;-)

@ raibow light; 'het' ziet er wel eng uit maar is wel mooi. Oplossing is naderbij......

Pasula zei

Hahahaha