dinsdag 6 november 2007

Slechte dag...


Je hebt soms van die dagen dat alles bij elkaar komt. Het begint s'ochtends al met zo'n plukje haar wat maar niet 'neer' wil. Je laat je ontbijt vallen, wordt bijna van de sokken gereden als je uit je auto stapt.
Je van thuis meegebrachte salade kom je richting lunchtijd nogal verlept tegen in je tas, tja die had in de koelkast gemoeten.
Je hebt een behoorlijk verschil van mening met je 'baas' en je krijgt de ene opvlieger na de andere.

Pfff, gelukkig morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen...

19 opmerkingen:

aargh zei

Maar als je dan thuis komt zijn er de poezen. Ooit, toen ik een echte rotbaan had, was de poes min of meer mijn redding.

Anoniem zei

Ik herken dat zeker ook. Van die dagen dat je niet echt kan zeggen dat het een geslaagde dag was. Het weer werkt ook niet echt mee. Hoorde dat de vrouw van mijn werkgever uitzaaiigen heeft vandaag. Tja dat stelt mijn "kleine" ongemakken weer in een heel ander licht.

Anoniem zei

Ehh dat zei Clint dus...

Rainbow Light zei

Zit 't in de lucht.....?

ria zei

Ik denk dat het in de lucht zit, ik niet hoor, maar om me heen hoor ik alleen maar klagen ;-)

Mike zei

@ Aargh; Nou die waren alleen maar geinteresseerd in eten, daarna mocht ik er eentje even aaien op schoot ;-)

@ peter; eigen leed telt nu eenmaal het zwaarst maar je hebt wel gelijk door te relativeren. Ik gebruik mijn blog om van me af te schrijven ;-)

@ Ria; Ja het leven met zo'n jichtige partner valt niet mee ;-)

Redstar zei

HEt zal een andere dag vast beter gaan :-)

Brillie zei

Die monitor is groter dan het raam. er klopt iets niet in dat plaatje.

En nu is mijn dag ook verpest...

Roosnans zei

allemaal sterkte met ieders dag, min of min of meer min!!!
hug mike!
morgen gewoon weer opnieuw proberen....

Sjoerd zei

Morgen nieuwe kansen, nieuwe dag en om 12 uur is de helft van de week alweer voorbij

Bolus zei

EEN DAG NIET GELACHEN.. IS EEN DAG NIET GELEEFD HAHAHA!

Youke zei

Soms heb je dat wel eens, zo'n dag! Als je maar tegen iemand je verhaal kwijt kunt lucht dat meestal wel op.

Mike zei

@ Redstar; zo is het en deze dag is alweer heel anders begonnen ;-)

@ Brillie; ja duh, de monitor is dichterbij :-)

@ Roosnans; hear hear en ik mis je gewoon een beetje...

@ Sjoerd; heerlijk om je weer in blogland te treffen! deze dag kan niet meer stuk!

@ Bolus; dat is zo waar maar soms vergeet ik dat gewoon, dan wentel ik me in de narigheid wat ik dan weer van me af moet schrijven en dan pas breekt de glimlach wer door.

@ Youke; 'tegen iemand mijn verhaal kwijt kunnen' is een understatement. Ik blaat het gewoon van me af op het WWW :-)

Redstar zei

@ Mike, Mooi zo, dat is fijn om te horen..(lezen eigenlijk lijkt me) ;-)

Lin's ding zei

Mike ik wens je een mooie avond, fijn veilig op de bank met poezen, lief en wat je maar wilt.... en voor morgen een dag met muziek en zonneschijn

Mike zei

@ Lin; haha, dank je wel en wat denk jij van ROOD?

Lin's ding zei

mooi kleur, mooi lied....toepasselijk hoor...haha

Martine zei

Zoals een engelsman ons van de kant af toeriep, toen we met ons bootje aan de grond zaten: "You've got to have bad days to appreciate the good ones." Had ik bij hem gekund, ik had hem persoonlijk de nek omgedraaid om zo veel positiviteit op zo'n typisch baalmoment.

Mike zei

@ Martine; Haha, die engelsen hebben een heerlijke humor en het is heel waar wat ie zegt maar op dat moment wil je dat niet horen. Er zijn geen pieken zonder dalen.