woensdag 21 november 2007

We zijn er weer...



Heb niet echt de oorzaak van vastlopen kunnen ontdekken maar ik denk dat het met het rippen van muziek vanaf CD te maken heeft. Dat mag ook helemaal niet dus ik moet er niet over zeuren.

Een van de collega's vertrekt en ik 'mag' van alle andere collega's een persoonlijke toepasselijk liedje op CD branden als aandenken, met een klein tekstje. Een leuke klus alleen moet deze wel in mijn vrije tijd gemaakt worden want natuurlijk hebben we op het werk deze geavanceerde mogelijkheden niet en denk ik niet dat het nog gaat lukken deze tijd te compenseren. Ben alleen al gisteravond uren aan het kloten geweest om de boel te rippen.

Vandaag was het een enerverende dag met 'hoog' bezoek, vandaag geen minister Vogelaar maar minister Hirsch Balin van Justitie himself die polshoogte op 'ons' eiland kwam nemen. We schijnen een soort van voorbeeld functie te gaan krijgen....

Mijn aandeel in de poppenkast van vandaag was het aanleveren van voldoende parapu's en het opvangen van de gastvrouw met een kopje thee na het serveren van vele liters koffie. Het is vandaag niet meer rustig geworden, het voelt alsof er 'wat' aan zit te komen, 'iets' onderweg is, misschien de superstorm wel...

9 opmerkingen:

Brillie zei

Diefstal mag ook niet. Dat is ook niet mijn kopje thee...

Lin's ding zei

nou nou wat een hoog bezoek...ben benieuwd naar jullie poppenkastspel, weet je al welke rol je mag spelen? Ben benieuwd.

ria zei

Hou nou maar eens op over die rotstorm hoor, je wilt toch lekker wandelen vrijdag? ;-)

Roosnans zei

benieuwd welke stormen jij aan voelt komen.....
Niet de eerste bobo die zijn neus om het hoekje steekt. Zo reed ik bijna een keer Boris Dittrich over zijn tenen met mijn fiets, die ik ijverig op ons "veilige" binnenplaatsje wilde stallen..oeps
Hoop maar dat ze er wat van opsteken, in dat buurtje. Maar of het buurtje er wat wijzer van wordt??

Succes met de cd...zal ook nog eens nadenken over een bijdrage..grinnn
knuf

Mike zei

@ Brillie; open deur Brillie, open deur...

@ LIn; hahaha, in elk geval een ondergeschikte ;-)

@ Ria; Ow, wat heb ik daar een zin in, ik verheug me erop :-)

@ Roosnans; 'onderbuikgevoel' we zullen het wel zien...

hanscke zei

Begin jij nu ook al over stormen? Bij mij heeft de wervelstorm wel en geen schade aangebracht. Het is maar hoe je het bekijkt.

Redstar zei

Eeks, ik zou die man niet in het echt willen zien..

Mike zei

@ hanscke; je klinkt erg mysterieus, ben benieuwd wat je nu bedoelt maar ik zal eerst eens op je bloggaan neuzen :-)

@ Redstar; mijn collega merkte fijntjes op dat hij eruitzag als een 'droogneukertje', ik heb echter geen idee hoe deze eruit zouden moeten zien, maar kan je wel vertellen dat je er niets aan gemist hebt. Aan de ontmoeting dan bedoel ik ;-)

Redstar zei

@ Mike, :-) eigenlijk lijken droogneukertjes op Hirsch Balin :-)