zondag 16 december 2007

Bergen aan zee...


Vandaag heb ik grotendeels doorgebracht met tijger van de Deep Change. Bijna ging deze gezellige dag niet door doordat de accu het liet afweten. Ik dank de goden overigens dat het me vandaag overkwam en niet morgenochtend als er gewerkt moet worden. De ANWB meneer was in elk geval snel ter plekke en had zelfs een nieuwe accu bij zich die gelijk geplaatst kon worden zodat ik met slechts een half uur vertraging richting Alkmaar mocht vertrekken.

Bij tijger aangekomen had zij de fietsen klaarstaan om naar Bergen aan zee te fietsen om aldaar de beentjes langs het strand te strekken, dat we niet de enige waren zal u niet verbazen ;-)
Het was een heerlijke fiets- en wandeltocht en het was geweldig om de zee weer te zien. De zee doet wat met mij, de ruimte de geuren en geluiden, wauw...

De terugweg ging iets minder voorspoedig wat alles te maken had met de wel zeer schrale wind die we van voren te verduren kregen. Toch was het heerlijk fris. Onderweg hebben we honderduit gepraat over onze belevenissen van de laatste maanden, en ben ik gevraagd door tijger om een aankomende expositie van haar mede gestalte te geven door een soort van flyer te ontwerpen. Ik ben al volop bezig wat ideeën uit te werken.

Ik kijk weer terug op een meer dan geweldig weekend enne, de kerstboom staat nog steeds ;-)

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt als een heel gezond dagje, hanscke

Me! zei

Die zee die mis ik ook hier in Limburg. Eigenlijk ben ik een zeedier...

Mike zei

@ hanscke; het was heerlijk :-)

@ me!; misschien slechts een kwestie van tijd en je wens wordt vervuld. Limburg aan zee...

aargh zei

Ha, ook zo'n wintersporthoofd! Heerlijk he!
(tip: an zee altijd tegen de wind in beginnen;-)

Bolus zei

Mooie plaatsnaam he? Bergen aan Zee... poetisch haast.

Roosnans zei

klinkt als een heeeeeerlijk dagje! Geniet en gloei nog na!
grtzzzzzzzzz

ria zei

Je ziet er lekker blozend uit hoor, fijn hè, zo'n buitendagje!

www.brillie.nl zei

De kerstboom staat bij ons ook nog steeds. Er staat ook een bordje bij, niet aan komen.

Verder goed dat ik even diep weer in je ogen mocht kijken. Ik zie dingen die mij wel verontrusten.

Redstar zei

Het was een heerlijke dag voor zo,n wandeling aan zee.. Dat frisse en straffe is goed voor de huid zullen we maar zeggen :-)

Youke zei

Oh heerlijk zo'n dagje uitwaaien. Het was er gister een mooie dag voor.

Wieneke zei

Lekkerrr, zo'n blooshoofd! Wij waren afgelopen vrijdag even in Zandvoort aan de vloedlijn. Er was geen wind, maar wel zon op dat moment. Ach, ook wij missen de zee. Maar áls we de gelegenheid hebben gaan we altijd eventjes kijken. Weer of geen weer.

Mike zei

@ Aargh; goede tip alleen doelde ik op wind tegen met het fietsen
:-)

@ Bolus; doet me denken aan dat nummer van Blof maar dat is 'dansen aan zee' toch ;-)

Mike zei

@ Wieneke; fijn dat je weer op de been bent :-)

aargh zei

@Mike: Die tip geldt ook voor fietsen :-))

Mike zei

@ aargh; dank u ;-) toch jammer dat we niet op een eiland wonen dan...

NickN zei

Gister was een lekker dag maar vandaag was het niet aan te raden om op de strand te gaan lopen. KOUD BRRRRR :-)