donderdag 6 december 2007

Bloggerkuren...



Ik krijg namelijk geen mail meer als jullie op mijn blog reageren. Geen leuke bliepjes in de mailbox dus...
Ook krijg ik al enkele dagen 'klachten' dat de commentmogelijkheid steeds 'strakker' wordt en dat er alleen nog maar als Googlemember gereageerd mag worden. Enige simpele oplossing die ik hiervoor kan bieden is reageren via de anoniemknop en onder reactie je naam plaatsen.
Verder kijken en zoeken bij Blogger levert geen nieuws op 'nothing on the hand' als het ware maar bij nadere beschouwing beschikt mijn blog ook niet meer over de Nederlandsche versie...

Wat izzer gebeurd? Als iemand het weet mag ie het mij vertellen.Of zou Tooheys iets met deze mysterieuze digitale dwalingen te maken hebben?
Foster lijkt het te weten maar hult zich in boeken en stilzwijgen.
Pfff and another day is gone. Ik maak mij op voor de Deep Change als assistent trainer, morgen meer....

18 opmerkingen:

Roosnans zei

Nu je het zegt...inderdaad geen mail van reacties en alles weer in het engels... Maar "vroeger" was alles engels en was het ineens, onaangkondigd in het nederlands...
Foutje bij blogger vermoedelijk.
Gaat dat assisteren al heel snel gebeuren dan??? Ben benieuwd naar je ervaringen. Is vast ook heel intensief hoor, dat assisteren. Maar je gaat alles weer een keer door waardoor bij jou ook weer een ander laagje wordt aangesproken, dus ook jij wordt hier weer een laagje wijzer en mooier van. Vast!
knuf

Me! zei

reageren met je nickname is geen goede oplossing. Je kunt dan geem email of website opgeven. Dus jan van piet wordt anoniem...

aargh zei

Ah, dat is cheshire cat, de kat uit Alice in wonderland, die langzaam kon verdwijnen. te beginnen bij de staart, te eindigen bij de grijns.
http://www.ruthannzaroff.com/wonderland/Cheshire-Cat.htm

Anoniem zei

't Is een wat onsmakelijke uitdrukking, maar aargh haalt me de woorden uit de mond, de cheshire cat indeed! (om het maar even in engelse bloggerstyle te houden)

Martine (lekkereten dus)

Hanny van zei

Oja, morgen krijgen we uitleg over iets wat nu nog vaag voor mij is

Hanny van zei

Nu even kijken of het onder de naam Hanscke ook gaat.

www.brillie.nl zei

Er zijn wel meer vreemde instellingen er bij gekomen... zoals dat je moet inloggen...

Redstar zei

Ik had al een Google account, en heb speciaal een Bloggeraccount aangemaakt een maand of drie geleden, en nu kan ik daar eindelijk gebruik van maken. :-)
Binnekort zet ik daar nog een avatar in, en klaar is JohnJohn..

NickN zei

ik heb mijn account al maanden maar nooit wat mee gedaan en gister heb ik dan mijn avatar een een blogje gemaakt met verwijzing naar mijn echte blog :)

Mike zei

@ Roosnans; Thanksgod, dan gaat de Tooheys vrijuit ;-)

@ me! dat is wel erg vervelend idd daarom moet je dus een account hebben en kan er worden verwezen naar je profiel en site. Wat een gedoe, dat dan weer wel...

@ Aargh en Martine; wat een geweldig leuke associatie!Heel treffend

@ Hanny; euh Hanscke?

@ Brillie; je hoeft niet in te loggen hoor

@ Redstar; ja ik merkte al dat je bij jou door kunt klikken naar je eigen site.

@ Nick; leuk je hier weer te treffen :-)

ria zei

wat een toestand weer. Ik vul twee keer mijn naam in, maar kan niet linken nee, ach ja....

Redstar zei

@ Mike, kleine moeite vind ik voor de blogs de ik lees bij Blogger :-)

Lin's ding zei

wat een slimme katten he. De een is belezen de ander bezet je laptop....hoezo, een roep om aandacht en ach de rest komt wel weer als het komt en anders niet...toch.

NickN zei

ik heb al eerder hier reactie gegeven onder nick ;-)

Mike zei

@ Nick; das helemaal waar maar toen was je profiel nog niet zichtbaar, alhoewel ik natuurlijk alwel een donkerbruin vermoeden had...

sillymetalking zei

Geweldige foto!!
Goed dat ik even langskwam!!
met vr.gr Sillyme

Mike zei

@ Lin; hee wazzup tis zo stillekes...?

@ Sillyme; welkom hoor :-)

Anoniem zei

Ok, dit gaat mijn toch al lage verstand van zaken mbt computers volledig te boven.
Kan je dus niets wijsmaken..

Enne, dat ik niet kan linken naar mijn webje vind ik eigenlijk niet zo schokkend, hoor. Ik kom hier tenslotte om te lézen

;o)
Filosofietje