dinsdag 11 december 2007

Niets te bloggen...


Niet dat ik niets meemaak of dat er niets gebeurd, er gebeurt juist heel veel. Mijn innerlijk is in beweging en het lijkt dat de hele wereld in opstand is, of is dat mijn eigen projectie?

Elke minuut gevuld met actie en zinnen met veel woorden als 'moeten'. Waar is de stilte van het afgelopen weekend? Het lijkt alweer zo lang geleden. Vanavond ga ik dus even helemaal niets doen. Lang leve het recht op even helemaal niets te hoeven doen!
Wel nog even naar dit filmpje van Bolus kijken :-)

9 opmerkingen:

Roosnans zei

lekker laten sudderen daarbinnen...wie weet wat er omhoog bubbelt...
geniet!

Redstar zei

Dat filmpje heb ik gezien :-) Fijne avond zou ik zeggen:-) je hebt het verdient!

NickN zei

lekker rustig aan........ filmpje is leuk en bier uit de reclame ken ik niet maar zal vast lekker smaken

ria zei

Lekker ff niksen, dat filmpje kom ik zo bij ;-)

Veronique zei

Niets doen kan ook heerlijk zijn :-)

http://vivavero.webs.com

Me! zei

Pfffft....

Anoniem zei

You can do it!!!
(en heb je de rust kunnen vinden?)

Liefs Andijvie

Mike zei

haha niets te bloggen en dan toch nog zoveel reacties :-)

@ Roosnans; behalve boertjes niet zoveul hoor ;-)

@Redstar; ik zou niet weten waarmee but thanks eniewee ;-)

@Nick; Carlton is echt heel lekker ;-)

@ Ria; Heb je je draai al weer gevonden?

@ Veronique; nou en of :-)

@ Me!; Haha, likewise :-)

@ Andijvie; tussendoor wel een wisje en een wasje en wat telefoontjes maar verders heeeeel rustig. Geen TV, krant of internet, vooral dat laatste ;-)

madbello zei

Heerlijk lijkt mijn dat, een dag hellemaal niets doen, maar je bent niet de enige dat die projectie heeft, de wereld is beweging en misschien tijd voor actie ;-)