woensdag 19 december 2007

Twaalfeneenhalf...


Zo wat een productieve dag, ik zeg het zelf maar even ;-) Om zeven uur scherp zat ik al te werken en dat was maar goed ook want alle tijd vandaag kon ik goed gebruiken. Tijdens de vergadering van gisteravond kwamen we een verzendingsblunder tegen en dat mochten we vandaag rechtzetten. Heerlijk wat een teamwork, het lijkt wel als er een beetje stress is je heel goed efficient kunt werken.

Vanmiddag kreeg ik nog even een extra baan over de schutting gegooid, vanwege het offerfeest waren de twee collega's aan de balie vrij en de andere twee ziek. No problemo hoor, Mike draait die dienst er gewoon bij. Eerlijk is eerlijk, het ging allemaal gesmeerd, wel jammer dat ik geen dubbel salaris ontvang zo :-) Ook dacht ik lekker om 15.30 uur naar huis te kunnen aftaaien maar helaas was er niemand beschikbaar om de baliedienst over te nemen. Tot 17.00 uur gebleven en rekenend op een flinke file was ik tot mijn grote verbazing in twintig minuten thuis. Waar ik door mijn lief een warm welkom werd geheten met een prachtige bos bloemen en zoenen...

Twaalfeneenhalf jaar getrouwd, and going strong. Dit houden we nog wel effe vol hoor, easy :-)

17 opmerkingen:

Me! zei

32 reeds, en nu pas komen de eerste rimpeltjes....

Me! zei

In het gezicht dan. Enne, proficiat.

aargh zei

Koper! Mooi bijpassende kleur in die glaasjes, gefeliciteerd! En ga zo door zou ik zeggen ;-)

Mike zei

@ Me!; Ik zie liever rimpels dan barstjes. Enne dank u :-)

@ aargh; koper? en ik maar denken dat we voor goud gaan ;-)

Roosnans zei

Ik zeg maar zo, ik zeg maar dit: je bent een kanjer!

En van harte saampies hoor!!!

grtzzzzzz

Redstar zei

Gefelicieteerd voor jullie twee :-) op naar de volgende 12,5! En als er dan party is, kom ik zeker even langs ;-)

hanscke zei

Lekker gewerkt hebben en dan tevreden naar huis gaan en dan in een vertrouwde jubileum thuishaven aankomen. wat kan het leven goed zijn

Lin's ding zei

Gefeliciteerd lieve Mike, geniet maar lekker van jou en Maxime...veel geluk en liefde en gezondheid samen...in jullie warme nest

Martine zei

Heee, gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een genoeglijke avond hebben gehad met z'n tweeen, het begin klonk al goed..

Youke zei

Zon dat was een flinke werkdag.
Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Anoniem zei

Gefeliciteerd en het wordt na de 12 1/2 alleen maar leuker!

Hermien (14 jaar getrouwd, dus ervaringsdeskundige ...)

ria zei

Nog van harte! Ben een beetje aan de late kant. Op naar de volgende mijlpaal ;-)

Rainbow Light zei

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd.

Bolus zei

Keep the airspeed! proficiat!

NickN zei

Mooi!!!! Van harte gefeliciteerd!!!
.....dat is bijna het zelfde als 12½ jaar in dienst ;-)

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!

Sara (13 jaar getrouwd!!)

Geertje zei

Gefeliciteerd!
Leuk....
Lief, bloemen en zoenen :-)

WIj zijn nu richting de 25 en ook alleen met rimpels (in de gezichten).

Wens jullie een geweldig 2008.
Heb met plezier je blog gelezen Mike!