maandag 10 december 2007

VB rules!

Als geroutineerd Australië reiziger kan ik met een gerust hart zeggen dat Australië het beste klimaat heeft om bier te drinken. Ze hebben er dan ook een uitermate ruime keus. Het is daar een doodnormale zaak om als je effies bij iemand langsgaat een 'slappy' of 'sixpack' bier mee te nemen in plaats van een bosje bloemen, die zijn daar namelijk geen lang leven beschoren. Nu ik er over nadenk 'leven' koude biertjes er overigens ook niet zo lang ;-)
Wij zijn zo gek op dat 'down under' gerstenat dat we zelfs onze katten vernoemen naar de daar gebrouwen biertjes.
Hoe ik op deze bierzin of onzin kom? Ik kreeg onderstaande video toegestuurd en dat vind ik toch wel een reclamefilm van klasse en dat wil ik gewoon even delen. Na alle zwaardere blogjes de hoogste tijd voor wat aardsere berichtjes met een hemelse smaak, dat dan weer wel ;-)

12 opmerkingen:

Roosnans zei

cheers mate!
wat een geweldig filmpje!!! lol

Redstar zei

VB rules dat is helemaal waar, maar ik heb het dan over Visual Basic ;-) schitterend filmpje dit Mike..

Me! zei

Geweldig dat concert. Dat zou de harmonie hier eens moeten doen....

hanscke zei

Ja echt geweldig.

ria zei

Van sommige reclames word je toch gewoon vrolijk :-)

NickN zei

Lekker hoor een biertje of twee, drie :)
p.s.
Cyrillisch = http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyrillisch_alfabet snap je? ;-)

Youke zei

Daar zit muziek in!

lekkeretenisnietvies zei

Heerlijk! En het vrolijkst word ik nog van dat lachje van de dirigent op het eind, wat een pret straalt die uit:-))

Pasula zei

Wow wat supergoed gedaan zeg!

Bolus zei

Carlton :-)
http://tv.jubii.nl/video/iLyROoaftMj9.html

aargh zei

Het klinkt als een mottig draai-orgel. Maar het smaakt vast fantastisch :-)

Roosnans zei

@bolus: ook helemaal geweldig!!! ha ha ha