donderdag 20 december 2007

We zijn er bijna...


Ongewoon snel raast de dag voorbij, het is ook langer donker dan dat er daglicht is maar ik vind het evengoed ongehoord snel gaan.

Vandaag kreeg ik zowaar de kerstman aan mijn bureau geflankeerd door twee lieftallige rendiertjes en werd er een 'gouden' engeltje uitgereikt. Goddank geen zedepreek, wat dat betreft houdt de santa het een stuk luchtiger dan de sint. Ook geen foto van dit fraaie span maar van een zeer ongeduldige en hol ogende Tooheys die zich optrekt aan het randje om door het glas in de deur te kijken waar of dat het eten blijft. Dat hierbij het raamlatje helemaal naar de gallemiezen gaat zal u duidelijk zijn maar dat zal mijn pret hierom niet onderdrukken. Morgen nog een laatste dagje buffelen en dan ga ik genieten van enkele dagen NIETS :-)

19 opmerkingen:

aargh zei

Ach wat is nou een raamlatje vergeleken bij zo'n show!
Snel eten en dan bij de kachel!

Mike zei

@ Aargh; precies, soms klimt ze door naar de volgende raamlijst en kun je haar hele buik zien. Helaas is ze nu een beetje te zwaar geworden, ons stresspoesje ;-)

ria zei

hahaha, leuke foto :-) die andere versie lijke me ook wel aardig.
Morgen alvast een beetje rustig aan doen hoor ;-)

Mike zei

@ Ria; Yes dear, i promise :-)

Anoniem zei

geweldige foto!!
geniet van je laatste daggie!
Groetjes Sillyme

Me! zei

Ik doe met je mee, zekers weten...

Mike zei

@Sillyme; thanks en wonderlijk genoeg (heb namelijk de laatste maanden enorm gebaald van mijn baan)heb ik mij idd voorgenomen van mijn werk te genieten. het lijkt te werken :-)

Roosnans zei

Jij op vrijdag werken? wie is hier abuis... Oke, nog een dagje dan en dan genieten van vrij zijn....
En natuulijk ben ik benieuwd wat jij als hobbiekok op het menu gaat zetten volgende week....

blijft prachtig, die katten van jou!!!

grtzzzz

Redstar zei

Lekker afbouwen morgen Mike, en dan lekker doen alsof het alleen om jouw gaat!

NickN zei

ik ben gewoon aan het werk volgende week behalve met de Kerst zelf. Fijne dagen

hanscke zei

Mag ik dat plaatje wel eens van je lenen? Ik vind hem zo mooi en echt bij heksen passen

Pasula zei

Een kerstman + rendieren bij je bureau? jee dat heb ik nog niet eens als ik droom hahaha. Nog 1 dagje Mike, heerlijk vooruitzicht!

Mike zei

@ roosnans; collega E. heeft sleutel van haar nieuwe huis en wil natuurlijk graag klussen ;-)

@redstar; wie is er nog meer dan
:-)

@ Nick; hier dito, maar het wordt wel een heerlijk lang weekend :-)

@ Hanscke; Tooheys is ook eenheksenpoes dus dat treft en tuurlijk mag je de foto gebruiken :-)

Mike zei

@ Pasula; het was hier in ons gebouw ook een meer dan vreemde gewaarwording. Gelukkig waren de rendieren zindelijk ;-)

Lin's ding zei

geniet, geniet van je werk, van je kattenvriendjes en van je lief en vrije tijd...ik ben rennend opgestaan...zoonlief verzorgen, dochterlief helpen al haar spullen te verzamelen, want 3 dagen te laat begonnen met zoeken en andere zoon wat aandacht schenken voor hij naar school ging...nu EVEN tijd voor mezelf met een verlaat ontbijt en Koffie....mmmm....zal blij zijn als ieder vrij is en niets moet...heerlijke zaligheid...vrij

Mike zei

@ Lin; dank je wel en ik wens je een mooie rustige dag toe met alle tijd voor jezelf en dat je die neemt, dat heb je verdiend!
:-)

Anoniem zei

Ik heb ook zo'n latje!! Gelukkig hebben ze een onderhoudscontract met de schilder en die neemt bij de controleronde al z'n kwast en potje verf mee om in ieder geval het latje weer bij te werken!

Ketie (de kat van Sara)

Mike zei

@ sara; dikke knuffel voor keti ;-)

Rainbow Light zei

Geweldig, zulke groene katteogen! Wat een welkom... , of teweinig eten ;-).