woensdag 23 januari 2008

Dat is mijn werk niet...


Ach na twee dagen klagen over mijn werkomstandigheden kan deze derde dag er ook nog wel bij. En eigenlijk was er vandaag helemaal niet veel reden tot klagen. Slechts één spoedje en dat was een herhaling van gisteren. Het versnellingsplan welke vanavond gepresenteerd wordt en waar gistermiddag, nadat ik het tig keer had gekopieerd en geniet, nog iemand zijn plasje over wilde doen en de tekst dus vanochtend moest worden aangepast en waarna het plan wederom mocht gekopieerd en geniet.
Ook 'plingde' vanochtend mijn computer een herinnering dat de archivaris langs zou komen. Goddank een jaarlijks gebeuren want vaker zou ik zo'n droge man niet kunnen velen. Zo'n archivaris is in mijn ogen dan ook van een uitstervend soort en daar hoeft geen actiegroep 'ter behoud van' voor opgericht te worden. Dit soort ambtenaren kunnen we missen. Ik heb een prachtig digitaal en overzichtelijk archief en dat papieren gebeuren mag van mij gelijk door naar het ronde archief.
Zo genoeg over mij! En hoe was uw dag?

15 opmerkingen:

Roosnans zei

ik wil een klacht indienen, kan dat bij u? en wanneer is het dan gefixt? en ik wil teruggebeld worden! Wanneer wordt die streep daar in de gave foto eindelijk rechtgetrokken? Want al die automobilisten gaan remmen, lawaai maken, uitwijken en en en en....

Kopieren en daarna wijzigen en nog eens kopieren? Das lef hebben..krijgt die persoon nu ook van jou een plasje??

dikke knuf! tot morgen weer! keeeeeep smiling!

Mike zei

@ roosnans; en dat zonder te mopperen hoor ;-) -zucht-

natjeel zei

Oh jee, arme jullie. Dat jullie dat uithouden daar! Ik zou het wel weten.. verhuis naar een dorp. Of ga werken in een dorp.
Natje xxx
Oh ja, de kachel (kamin) brandt heerlijk. Jammer dat de deur een beetje zwart uitgeslagen is omdat het hout nog te nat is, maar het is in ieder geval heeeeeeeeerlijk warm. Ik stuur hierbij wat warmte naar jullie toe! xxx

Me! zei

Het gaat verder goed met je ??? Ik durf al niet meer te vertellen hoe het hier gaat...

aargh zei

Ach Mike, een beetje medeleven met de archivaris graag, dat is ook maar een mens, echt. Die braaf z'n werk doet.
Stel je nou eens voor dat jij archivaris was, zie het voor je, hoe je iedereen komt lastig vallen, hoe onwelkom je bent, die vermoeide of onwillige blik in de ogen van de mensen. Kijk als je dat in gedachten houdt dan valt je eigen werk misschien weer een beetje mee!
Met mij alles prima :-)

Mike zei

@ natje; euh, ik woon in een dorp en ik schrijf met een knipoog ;-)

@ Me!; Sorry hoor, morgen zal ik het haar op mijn tanden scheren;-)

@ Aargh; je zou zijn 'grapjes' eens moeten horen...

Lin's ding zei

haha...met je humor zit het wel snor...toffe foto, maar ik zou toch voor de verkeersveiligheid graag hebben dat je de tak verwijdert en de lijn trekt..of misschien heb je ook een lijntrekker in je archief.
Mijn dag was oke hoor. Veel gekletst met vriendinnen en morgen mag ik gaan overleggen met de dikke deur van school, want er hebben kinderen bij pappie en mammie geklaagd over het overblijven....smile...zwaai zwaai...joehoe...ikke en nog een andere gek...want wij willen dat de kinderen netjes praten en fatsoendelijk zitten ....... hahahaha....is het een lachertje of niet. Kortom mooie dag hier.....hahahaha

ria zei

Goh, heb jij sproedjes?
Mijn dag was zeer spannend :-)

NickN zei

Ik heb een drukke dag achter mijn rug maar ja morgen is mijn collsga weer aan het werk.

evt. zei

Het moet maar weer eens lente worden vind ik ;)

martine zei

Enerverend, dank u! Met diepe dalen en hoge pieken, maar als ik het gemiddelde vasthoud eigenlijk best aardig. En ik moet zeggen, dat deze fraaie foto daar alleen nog maar verder aan bijdraagt!

Youke zei

Nee dat zou mijn werk ook niet zijn! Gister was er ook bezoek op mijn werk van ene droge man, alleen was deze gewoon werkzaam op een adviesbureau.

Mike zei

@ lin's ding; helaas niet mijn foto, gelukkig zie je in elk geval de zonnige zijde en vooral de LOL ;-)

@ Ria; en ik werk niet eens bij de afdeling tranploft ;-)

@ Nick; aha, jullie werken om en om

@ Evt; ik hoor de vogels al enige dagen uitbundig fluiten, ook in onze tuin komen de knoppen al uit...

@ martine; ik had het natuurlijk even moeten vermelden maar deze foto is van een anonieme fotograaf. Ik moest er heerlijk om lachen in elk geval ;-)

@ Youke; je hebt ze in alle takken van sport en in soorten en maten ;-)

Redstar zei

Mijn dag was gister druk. Drukker dan anders, want ik had mijn werk, moest naar de tandarts, en met mijn auto naar de garage... Maar ik had een heerlijk dag. Om 2100 ben ik nog even een wandeling wezen maken... heb daarna nog gewerkt tot 2300 en ben toen gestopt.

Bolus zei

een lijntrekker.. dat moet het geweest zijn...