maandag 14 januari 2008

Effe niets dus...


Ik heb heerlijk gesmuld van mijn beschuitje maar heb 'm toch ook maar even 'vereeuwigd'. Het zal je toch maar overkomen als roze muisje gemaakt worden met eigenlijk maar één doel in je bestaan, namelijk tesamen met een heleboel andere rose muisje verdwijnen in grote feestvierende monden omdat er een meisje is geboren en je komt dan in een doos met blauwe muisjes terecht.

Wat is er gebeurd en waar is het misgegaan? Het heeft mij wel enige tijd prettig bezig gehouden, niet dat ik achter de oorzaak ben gekomen. Misschien heb ik te lang digitaal meegesnoven bij die brandweerman van Nick...
Hoe dan ook er komt eigenlijk niets uit mijn vingers qua blogje, hier zult u het mee moeten doen. Thats all folks :-)

12 opmerkingen:

Me! zei

Wat doen al die witte dan daar

NickN zei

hehheh die was de weg kwijt, kijk uit tijdens kijken van het filmpje komen de dampen vrij en voordat je weet........stooooneddd

ria zei

en ter ere van wie was dat beschuitje dan wel?

aargh zei

Waar het is misgegaan? Op het moment dat een of andere zot op het idee kwam om muisjes in smurfenkleur te gaan maken. Muisjes horen roze te zijn!

Roosnans zei

Lang leve de eenling die zich staande houdt!!!
grtzzzzzzzz

Mike zei

@ Me!; die zijn er voor de vulling ;-)

@ Ria; nieuwsgierig? Haha, beschuitjes waren ihkv dat collega J tante is geworden :-)

@ Aargh; volgens mij heb je gelijk, vroegah waren er helemaal geen blauwe muisjes. Weer een leuke traditie omzeep gebracht door de commercie..

Mike zei

@ Roosnans; Aha het 'grote nieuws' is bij welzijn doorgedrongen ;-)
Roosnans, ik vraag mij hardop af "wat doen wij er nog?"
Fijne dag ;-)

Pasula zei

Juist doordat het roze muisje zo bloost valt hij nog meer op. Dank voor de lach op m'n gezicht. :D

Wieneke zei

Ja, oké, roze muisje is verdwaald. Maar hoe is het nu met je kronen? :-)

Redstar zei

Ik kan nu heel serieus gaan uitleggen hoe dit kan gebeure, maar dat is niet leuk :-)

Het staat wel grappig overigens :-)

Mike zei

@ Pasula; het blozende anijsje is jammerlijk omgekomen tussen de malende kaken van collega B.

@ Wieneke; Kronen? nee hoor, die plaats ik tot nu toe nog steeds op het hoofd ;-)

@ Redstar; mag best wel hoor, je hebt altijd interessante colleges ;-)

Roosnans zei

@mike....wist eerst even niet wat je bedoelde...Maar N. gaat weg en nu ook "tante" J, las ik in de werk-mail. Tja, er blijft steeds minder over. Wat doen wij daar nog? De tijd uitzitten tot we een leuker, beter, intressanter, boeiender, levendiger, gevarieerder, creatiever werkplek hebben gevonden???? Misschien? Mogelijk? Of zo?
big hug