zaterdag 12 januari 2008

Jippiejahee...






Toch wel enigzins gespannen nam ik vanochtend plaats op de onverbiddelijk correct aangevende digitale weegschaal. Ik heb deze week wat minder gefietst dan voorgenomen vanwege de regen, maar daar tegenover staat dat ik wel wat meer de benenwagen heb genomen in mijn lunchpauze. Ook waren er de afgelopen week wat feestelijkheden waarbij ik het nodige genuttigd heb waaronder 4 glazen champagne, kaas, veel pure chocola met hazelnoten, stroopwafels en als kersje op de cake een heus slagroomgebakje. Dat laatste was om iemand te overtuigen dat ik niet aan 'het lijnen' ben. Al met al kijk ik tevreden terug want ik had niet gedacht dat ik mijn streven van één kilo zou halen maar dat is me wel gelukt. Ook kan ik met mijn hand op het hart zeggen dat ik me niets heb ontzegd en heerlijk mijn buik rond heb gegeten. Vol vertrouwen ga ik de komende week in en leg de lat ietsie hoger door op 1 februari de magische grens van 100 te bereiken...

16 opmerkingen:

ria zei

Mooi zo! Ga zo door zou ik zeggen :-)

natjeel zei

Na een wandeling van 1,5 uur in de regen begint het te sneeuwen als ik bijna thuis ben hahaha. Goed van je dat je 1 kilo gehaald hebt! Ik ga ook nu beginnen. Maar ik eet vandaag wortelenstampot.. valt dat ook onder de categorie lijnen??? Natje xxx

Mike zei

@ Natje; je hebt je naam dus alle eer aangedaan ;-)
Enne, ik weiger te 'lijnen' hoor, ik doe aan voedselmanagement ;-)

Redstar zei

Die 100 ga je dan ook wel halen als je het op dezelfde manier doet. En, je krijgt steeds meer energie ook als je afvalt:-) dus straks dubbel zoveel enrgie Mike!! ;-)

Roosnans zei

Goed bezig meis!!! ga zo voort, maak er geen kwelling van maar een leuke bezigheid, en met je reclameactie voor de vergeten groeten komt het wel helemaal goed met jouw figuur!!! Succes!
big hug

Me! zei

Ga zo door meid, ik eet alleen nog maar vegetariers...

Mike zei

@ Redstar; nou dat belooft dan nog wat ;-)

@ Roosnans; Jouw zwarte feestbroek past me nog steeds niet maar haat al wel steeds makkelijker aan :-)

NickN zei

Knap hoor en vooral blijven volhouden.

Youke zei

Goed hoor! Niet afzien en toch afvallen. Ga zo door!

Lin's ding zei

goed zo... vind het knap!

Pasula zei

Doe je goed Mike, je bent geen lijncontrolfreak geworden maar je let wel op. Op een gezonde manier bezig dus.

filosofietje zei

Wederom gefeliciteerd. You go girl!
Trouwens, dat nordic walking is in NL niet zo populair geloof ik, maar ik kan je verzekeren dat het een hele prettige manier van wandelen is. Je voelt de verbranding gewoon in werk gezet worden :o) De zon schijnt hier vandaag zowaar eens dus ik ga er met de sticks vandoor. Fijne dag nog!

Redstar zei

@ Mike, ja dat doet het zeker. nog even en je voelt je zelf weer zo fit als je jezelf hoort te voelen..!

aargh zei

Jippiejahoooooo! Ga zo door en voel je super in je velletje!

mannie zei

ik weeg altijd tussen de 70 en 75 zoiets. Soms denk ik wel eens dat het te licht is, vooral als het stormt hehehe

Mike zei

@ Mannie; aah, ik droom ervan omdat te wegen ;-)