maandag 7 januari 2008

'm smeren...


Doet u dat wel eens, er stilletjes tussenuit knijpen? Nou ik wel, vanavond is er een nieuwjaarsreceptie van onze dienst maar ik 'poets de plaat'. Ik zie altijd vreselijk tegen die 'gezellige' netwerkbijeenkomsten op, als ik een taak heb dan is het prima maar aanwezig zijn en gezellig doen dat ligt niet in mijn aard, dat wil ik niet meer, dat voelt teveel als 'aanpassen'.

Hoewel het bijwonen van dit soort dingen niet verplicht is word je toch geacht aanwezig te zijn. Erg dubbel dus, ik vind echter mijn vrije tijd te kostbaar om deze te verdoen met dit soort 'gezelligheden'. Bovendien ben ik nog steeds fietsende en wil ik graag bij daglicht naar huis fietsen. Overigens heb ik morgenochtend ook al een nieuwjaarsontbijt en zeg nou zelf één zo'n sociaal samenzijn is toch meer dan genoeg? Op dat ontbijtje verheug ik me zeer. Ik heb vandaag inkopen gedaan en lekkere gezonde dingen aangeschaft zodat er voor elk 'bekkie' wel wat is. Kijk dat vind ik nou wel leuk, een beetje bezig zijn, wat lekkers op tafel zetten, een beetje verzorgen.

Op de foto bovenin staat mijn lunch van vandaag, eenvoudig doch voedzaam. Tortilla met rauwkost, heerlijk en je kunt er eindeloos mee varieren ;-)

9 opmerkingen:

Youke zei

Ik heb nog nergens onderuit moeten komen in dit nieuwe jaar.
Die tortilla ziet er lekker uit zeg!

Me! zei

Ik krijg alweer honger als ik er naar kijk.... Maar die recepties ga ik ook uit de weg.

Roosnans zei

das een wel heeeel lekkere lunch....dat beloofd heeeel veel goeds voor dat ontbijtje morgenochtend! Ik ben toch een bofferd dat ik daar bij mag aanschuiven!!!
grin
grtzzz

Redstar zei

Ik ga netwerk bijeenkomsten niet uit de weg hoor :-) Dat rolletje is iets waar ik dol op ben trouwens.. :-)

natjeel zei

Hej Mike, ziet er heeerlijk uit dat rolletje! Jammie. Ik mail je morgen terug, bedankt voor je persoonlijke email. Daar neem ik me de tijd voor om die te beantwoorden! Laat het smaken morgen. Natje xxx

Lin's ding zei

ziet er lekker uit zeg! mmmmm.... en poets jij de plaat maar lekker hoor, al die "moetjes" wie zit daar nou op te wachten?

Martine zei

Ik voel met je mee, heb het ook niet op dergelijke verplichtingen. Zo voelen ze ook altijd echt, als verplichtingen. Brr.
Zo'n lunch daarentegen, lijkt me een strak plan. Dat ga ik ook proberen, kan nooit ongezond zijn
:-D

NickN zei

Ik ben bijna overal aanwezig wat vroeger niet het geval was. Met collega's een babbeltje maken, hapje eten en drinken........nee ik ga dat niet uit de weg.

Mike zei

@ Martine; ik merk dat ik erg gevoelig reageer op koolhydraten. Een boterham met sla eet gewoon lullig en vind ik niet lekker maar zo'n , even in een droge koekepan warm gemaakte tortilla met sla en rauwkost is gewoon heerlijk !