donderdag 3 januari 2008

Vreemd gaan met Tony...


Nu ik de afgelopen dagen zo'n prachtig positief en vooral sportief beeld van mij heb laten zien, moet me nu toch wel even van het hart dat ik vandaag een -offday- heb. Niet dat ik mij per automobiel richting werk heb laten vervoeren, integendeel, ook vandaag heb ik weer flink van me afgetrapt, tot jankens toe. Wat kan zo'n schraal oostenwindje aankomen. Ook heb ik me niet laten gaan in de locale super. De verleiding was daar groot, zeer groot er waren daar diverse producten die naar me schreeuwden 'neem mij, eet mij en proef mij'.

Eindelijk veilig thuisgekomen had ik zo'n vreselijke trek dat ik me vergrepen heb aan een heerlijk stuk. U begrijpt dat Tony mij iets geeft wat ik bij Maxim onmogelijk kan krijgen. Tja, en na zo'n robbertje met Tony voel ik me schuldig en tegelijkertijd was het zoo lekker en wil ik meer, veel meer.

Waar dit moment van zwakte vandaan komt, u mag het zeggen. Ook als u weet waar ik deze Tony's kan aanschaffen want wat zijn ze lekker...

14 opmerkingen:

Lin's ding zei

haha...van mij mag je er best eentje hoor....alle stapjes zijn goed en je bent al lekker aan de wandel geweest begrijp ik. Stap voor stap he en dan kom je er wel. ... en misschien is het maar goed dat je niet weet waar je meer Tony's kunt kopen...is de verleiding om hem te verslinden ook niet meer.....

ria zei

Ik ken hem helemaal niet, die Tony :-) Je had even wat behoefte aan suiker denk ik, dat mag hoor!
En je zeker niet schuldig gaan voelen.

Wieneke zei

Hoe kwam je dan aan dit exemplaar? *Houdt nog net een tsssk tsssk geluid tegen*

NickN zei

ik ken Tony niet maar zo te horen heeft die gesmaakt en een x iets dergelijks eten is toch niet erg

Mike zei

@ Lin; heerlijk om weer wat van je te horen! Als je eenmaal met Tony hebt kennisgemaakt dat wil je nooit meer iets anders :-)

@ Ria; 'beetje zin', ik verslond 'm :-)
Heb nog nooit zo gretig ergens mijn tanden ingezet...

@ Wieneke; *houdt de handjes op de rug en kijkt bedremmeld naar beneden en zegt zachtjes* zat in mijn kerstpakket...

Mike zei

@ Nick; gevaarlijk om zoiets tegen mij te zeggen, als ik eenmaal de smaak te pakken heb...

Me! zei

Om je niet weer in de verleiding te brengen zeg ik lekker niet waar je ze krijgt...

aargh zei

Tony is een lekker stuk blijkbaar, en voor jou onweerstaanbaar. Dan zit er niets anders op dan uit zijn buurt te blijven als je ongelukken wilt voorkomen ;-)

Redstar zei

Soortgelijke weet ik wel te koop, maar dat is veels te ver ijden voor je:-)
Je zult suikers nodig gehad hebben, zoals ria al zei;-)

Roosnans zei

Niet te streng voor jezelf en niet schuldig voelen. Maar na zo'n inspanning als dat trappen is het handig om fruit in de buurt te hebben, hele bergen en veel variatie! Dan komt het met die suikerspiegel ook wel goed!

big hug
van iemand die zich weer eens vergreep aan een (deze middag gebakken) tulband...

Bolus zei

Ik vond vooral de uitzendingen van de Keuringsdienst van Waarde erg leuk! En chocola? It's a womens' thing. I wouldn't understand...

(dapper hoor op de fiets!)

Martine zei

Haha, jawel! Natuurlijk weet ik waar je die kunt kopen. Maar ik zeg het lekker niet *grote grijns*
Die tip over bergen fruit is een goeie, want die aanval, daar weet ik ook alles van..
Dit was gewoon een slippertje. Zet Tony uit je hoofd en ga door op the small and narrow...sterkte!

Filosofietje zei

Nou, nou, Tony is inderdaad wel een lekker ding zeg! Ik zou zeggen, grijpen en tot je nemen die hap. Doorgaan tot ie leeg is, dan gewoon uit je hoofd zetten en je weer op het fietsen concentreren.. :o)

Anoniem zei

Die K** kerstpaketten ook! Anders was het nooooit gebeurd. Geeft niet hoor, je bent hardstikke goed bezig. En als je dan bezwijkt voor iets lekkers maak er dan gewoon een genietmoment van en vooral geen schuld. Je bent gewoon mens.

Sara