zondag 20 januari 2008

Warme wind...



Het klinkt een beetje ranzig 'warme wind', maar zo voelde het wel vandaag tijdens mijn kanaalloopje. Ik was begonnen met een prachtig stukje muziek maar zodra ik een beetje buiten de bebouwde kom kwam werd de koptelefoon haast van mijn kop gerukt en was van enig luisterplezier van de meegebrachte muziek geen sprake. Wel heb ik mijn ogen goed de kost kunnen geven en ik heb minuten lang met verwondering naar een 'biddend' valkje gekeken. Ik had de grootste moeite zelf staande te blijven en deze vogel lukte het om schijnbaar moeiteloos tegen de wind in te blijevn hangen in de lucht Dat dit niet mijn foto is maar van raym moge duidelijk zijn.
Naast de blauwe reigers en canadese gansen heb ik volgens mij een boomklevertje gezien, een leuk klein vogeltje met een wittige keel en borst met donkerkoppie en vleugels die loodrecht de boomstam optrippelde en zich niets van mijn nieuwsgierige blikken aantrok. Ik blijf me verbazen over wat je zoal aan kunt treffen als je een beetje aan de wandel bent en je ogen open hebt, ik heb in elk geval genoten ;-)

8 opmerkingen:

Redstar zei

Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt. Buiten de drukte van het leven zijn zulke mooie dingen te zien.. Ik heb de warme wind ook mogen voelen, vlak na het eten.. :-)

Mike zei

@ Redstar; haha, dat klinkt wel een beetje dubbelzinnig hoor, zo vlak na het eten ;-)

hanscke zei

Zo zie je maar dat je altijd tot de laatste letter door moet lezen. Anders had ik je zo maar een complimentje voor de mooie foto gemaakt.... Wandelen met koptelefoon is niet zo'n goed idee, dan ontgaat je zoveel

nans zei

Oog voor het kleine, lees ik! Mooi he, die natuur.....

grtzzzz

Me! zei

Het zijn echt de kleine dingen die het doen...

natjeel zei

Ja ik weet precies wat je bedoelt, maar ook wel lekker om met een muziekje lekker te lopen! Ik moet alleen opletten dat ik niet mee ga blehren hahaha. Ik heb Shakira als 1 van mijn favorieten, wat een stem heeft die meid! Natje xxx

ria zei

Ik kan ook niet lopen met muziek op, dan hoor je toch die vogels niet ;-)

Redstar zei

@ Mike, hahaha, ja, ik ben me er nu van bewust :-D