zaterdag 19 januari 2008

We zullen dóórgaan...



Heel even voelde ik teleurstelling toen ik van de weegschaal afstapte, slechts 6 ons eraf. Maar onder de douche raakte ik die nare gedachte al gauw kwijt. Ik voel me namelijk helemaal top en vind dat ik er steeds strakker ga uitzien. Mijn stretchbroeken hoeven helemaal niet meer te stretchen en truitjes en shirts zitten beduidend losser. Ofwel, ik ga gewoon lekker door op dit pad wat ik ben opgegaan. Enne 6 ons is toch al gauw het gewicht van twee pakjes roomboter ;-)

Als ik trouwens naar buiten blik doet het weer nogal herfstig aan, de regen loopt in straaltjes langs het raam. Het is natuurlijk lekkerder lopen als het droog is maar het betekent ook dat het rustig zal zijn in het winkelcentrum ;-)

Ik maak mij op voor een herfstige voettocht richting het Rond voor de nodige boodschappen. Zij die gaan uitwaaien groeten u !
Tot later...

16 opmerkingen:

NickN zei

Nou moet je doorzetten!
Vandaag waait het erg hard, ik moet ook zo naar buiten voor wekelijkse boodschappen

Me! zei

Ieder onsje is er toch een....

Youke zei

Je bent afgevallen dat is al positief punt nummer 1! En je zit lekker in je vel, wat wil je nog meer?

DaPino zei

Precies! Positief benaderen: 6 ons is 2 pakjes roomboter :-) Wat zeggen die kilogrammen.. het gaat erom dat jij graag naar je spiegelbeeld kijkt en je jezelf lekker voelt, psyche en lichaam gaan hand in hand, kan geen weegschaal tegen op! Fijne zaterdag!

Wieneke zei

Stel dat je 1 kilo per week zou kunnen afvallen, dan was je over een jaar 52 kilo lichter....da's niet gezond, hoor :-)

Redstar zei

6 ons is toch een overwinning Mike! Zo moet je het zien, en dat doe je dus ook. Het weer is hier van het zelfde slag, maar ik houd er van... een mens kan zich wel eens voelen als de regen op het raam, en altijd gaat de zon weer schijnen.. :-) goed w-end

Mike zei

@ Nick; Ik ben net terug en doorweekt tot op mijn hemd maar 'de buit' voor deze week is binnen :-)

@ Youke; zo is 't :-)

@ Dapino; goddank zag ik dat vanochtend in, het is al zo vaak zo weer 'misgegaan' Thanks ;-)

@ Wieneke; hahaha doorgaan tot ik een onsje zou wegen ;-)
Ik moet idd mijn hoofddoel niet uit het oog verliezen en dat is me lekker en gezond voelen in mijn lijf en die dikke 4 kg die er nu al af zijn die zijn mooi meegenomen

Mike zei

@ Redstar; Mooi gezegd. "Zolang het maar niet harder regent als ik hebben kan" komt het wel goed ;-)

natjeel zei

Hej Mike. Dat is perfect, 0,6. Je mag nml maar tussen 0,5 en 1 kilo afvallen, volgens de deskundigen. En centimeters zijn tegenwoordig belangrijker dan kilo's! BMI hebben ze sinds deze week hier de deur uitgegooid, het GI-dieet is nu de toekomst. Dus super van je! Natje xxx

aargh zei

Ik vind 6 ons in een week een hoop hoor! En je voelt je goed, dus 't gaat gewoon prima!

Mike zei

@ Natje; wat is GI dieet? iets met glycemische index te maken?

@ Aargh; ik heb het naar jou en poes S. overgemaakt, is het aangekomen?

Lin's ding zei

ik vind je Loesje kreet heerlijk dubbelzinnig..grin....meid, het komt met jou en je gewicht prima in orde...kweet ut seker

hanscke zei

Een volgende keer kan het wel weer heel anders uitpakken. dat is zo vreemd bij het afvallen. Gaat lief nog een keer mee naar buiten?

martine zei

Het gaat gewoon goed Mike. Let op jezelf, niet op je weegschaal.. Je lijf en je kleren geven de maat aan.
Je zou voor de aardigheid je buikomvang kunnen meten. Soms wordt die wel minder, terwijl je weegschaal geen verschil aangeeft.
Leve Loesje!

Redstar zei

@ Mike, :-) kwam zomaar in me op;-)
Hoe is je wandeling vandaag trouwens, op deze mooie zondag?

Roosnans zei

Toen ik 'serieus'bezig was met afvallen, varieerde dat van twee ons tot 1,3 kg. Mijn begeleidster zei toen ook dat dat allemaal kon/mocht. Veel of weinig hangt niet alleen af van wat je eet, maar ook je hormoonhuishouding en weet ik wat nog meer...
Gewoon doorgaan. Ieder grammetje is er 1!
Belangrijker is hoe jij je voelt. En dat is zo te lezen helemaal oke!
'dikke'knuf!