vrijdag 22 februari 2008

As the world turns...

Terwijl mijn zusje nog steeds stervende is draait mijn wereld 'gewoon' door. Zo krijg ik net een telefoontje dat ik een nieuwe baan heb. Het is nog niet duidelijk per wanneer of op welke dagen maar ze willen mij en dat geeft me een geweldig gevoel :-)
Ik word in elk geval toegevoegd aan het team van 'publiekdienstverlening' als programmasecretaresse en 'spin in het web'. Heerlijk om zo'n nieuw vooruitzicht te hebben, mijn wereld ziet er gelijk heel anders uit. Ook een heerlijk vooruitzicht om hopelijk op korte termijn al die leuke nieuwe fietsroute tussen de weilanden te kunnen nemen.

14 opmerkingen:

Wieneke zei

Geweldig nieuws! Wat leuk voor je. Van harte gefeliciteerd en heel veel succes gewenst.

Redstar zei

Mag ik de tweede zijn om je virtueel te feliciteren :-) van harte Mike en enorm veel suc6 en plezier in je nieuwe betrekking!

aargh zei

Ha fijn! Iets om naar uit te kijken, heerlijk voor je! gefeliciteerd!

Me! zei

Dat zijn dan naast de trieste gang van zaken de leukere dingen in het leven, een nieuwe baan, proficiat

Roosnans zei

aha! dus dat tweede gesprek was niet voor niets al zo snel achter de eerste aan....ze wilden je HEBBEN!!!! Hartstikke goed!
Benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren.
Maar....WEEEER iemand die het stekkie gaat verlaten...boehhoehoe
knuf

ria zei

Wow! Gefeliciteerd, al klink je nog niet heel blij en dat is ook weer te begrijpen :-)

Sara zei

Gefeliciteerd!! Deze mededeling kwam zo onverwacht en week zo af van de toon van de vorige blogjes dat ik het twee keer moest lezen! Het lijkt soms wel of jij meerdere levens tegelijk leeft.

hanscke zei

Het leven heeft vele gezichten. Dit is een gezicht voor de toekomst die dus een wendig geeft waar je blij mee bent. Dat mag bestaan naast het verdriet van nu wat er ook is. Het één mag er zijn maar het ander ook.

Anoniem zei

jeetje mike, van harte hoor!!!! Wat goed! Dat is ook een lichtpunt.Geniet hier ook van, hoe moeilijk de tijden zijn.
knuf rina

Martine zei

Zo! Dat geeft je ook iets positiefs om naar uit te kijken.
Gefeliciteerd hoor. En op weg van en naar je werk lekker een fikse dosis echt frisse lucht snuiven, dat zal genieten worden. Pak het leven Mike! In al zijn facetten..

natje zei

Gefeliciteerd! Een nieuwe weg in je leven. Het zal een hele verademing zijn. Natje xxx

Lin's ding zei

mooi zeg: nieuwe baan, nieuwe fietsroute door een rustgevend omgeveving met weilanden en koeien, nieuwe kansen, nieuwe stappen en een nieuwe wending. Allemaal keerpunten in je leven en natuurlijk komen die nooit alleen. Ik wens je een werkplek waar je de uitdagingen vindt die je zocht en rust daarbij...veeeeel succes... je gaat er iets moois van maken..sekers te weten.

Bolus zei

Veel succes en nog veel meer plezier met die 'nieuwe uitdaging' (rotuitdrukking maar ik meen het wel!)

NickN zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan... :-)