maandag 4 februari 2008

Met dank aan...

Coos met een C heeft het voor elkaar gekregen om de Blogger standaard opmaak van de achterkant te 'kraken'. Geen saaie effen achtergrondjes meer voor mij maar een heuse design and custom made achterkant waar ik letterlijk mijn ogen niet vanaf kan houden. Ik hoop dat het de lezers ook bevalt en dat ik je niet het gevoel geef dat ik 'op de vingers kijk'.
Ik vind het voor vandaag dan ook zonde om een foto te plaatsen en lever een 'bloot' blogje.
Soms is minder mooier.
Aah, wellicht komt er straks een zinniger blogje uit mijn vingers maar voor nu zit ik ze af te likken, bij wijze van...

21 opmerkingen:

Me! zei

Dat ziet er perfect uit... Complimenten

Wieneke zei

Jeetje, wat mooi! Het heeft wel iets big sisterigs, maar niet hinderlijk alsjebegrijptwattikbedoel. :-)

Mike zei

@ me! Dank u

@ wieneke; hahaha, zo had ik er nog niet naar gekeken :-)

Roos zei

De achtergrond is nu ook veel beter dan de vorige! Kan me voorstellen dat je nu geen foto wil plaatsen..

ria zei

Prachtig Mike! Ja soms heb je even een soort canjer als Coos nodig om te bereiken wat je in gedachten hebt hè ;-)

Roosnans zei

complimenten voor Coos! heeel mooi! ziet er erg gelikt uit...ha ha
grtzzz

aargh zei

Hé, de tekst glijdt over je heen, grappig. Knap hoor, leve Coos met de C

NickN zei

Dat ziet er mooi uit hoor, goed gedaan!!!

Frederic alias Coos zei

Blij te horen dat het gesmaakt wordt! Met véél plezier gedaan en voor herhaling vatbaar...

Redstar zei

Mijn complimenten Mike!!! En cOOs ook natuurlijk! Dit ziet er echt strak, en persoonlijk uit.. ;-)

Frederic alias Coos zei

@redstar: Very WEB 2.0!
Het begint bijna een stopwoordje te worden ;-)

Martine zei

Jee, Mike op sjiek! Ja met zo'n achtergrond worden bijpassende foto's wel moeilijker. Misschien in het vervolg alles maar in sepia? ;-P

Mike zei

@Martine; dat lijkt mij wel zo rustig ;-)

@ cOOs; alle credits komen jou toe :-)ik ben er echt onwijs blij mee. Snap alleen niets van dat web 2.0 heb je het daarmee gemaakt?

@ redstar; alleen het idee is van mij en heb het geheim nog niet aan cOOs kunnen ontfutselen ;-)

@ Nick; thanks ;-)

@ Aargh; ja ik ben een vasthoudend typje en laat op deze wijze mijn wereld aan me voorbijtrekken :-)

@ Roosnans; thanks :-)

@ Ria; ja geweldig!

@ Roos; blogger staat alleen een effen kleur toe, hing me al zooooo lang de keel uit :-)

natje zei

WOW! Dat ziet er mooi uit, echt super. Dat heeft Coos echt super gedaan. Natje xxx

Lin's ding zei

isse MOOI Mikie! Top hoor...

Rainbow Light zei

Toppie!! Rustiger, gestileerder, design he?!
Sterkte met alles verder. en liefs.

Redstar zei

@ Coos, LOL :-)
@ Mike, ik ga zelf ook mijn Blogger Blog pimpen als mijn huidige project klaar is, maar het valt best mee hoor..

Filosofietje zei

Tja, ik kom weer eens achter 'kakken' (was ik vroeger volgens mijn moeder al goed in) maar ook ik vind het erg gelikt, mooi, strak, en schitterend! Met name die glurende blik vind ik wel wat hebben ;o) Hulde aan de creabea van het idee en hulde aan de 'creator'van het eindresultaat.

madbello zei

Ik vind het zeer geraffineerd gedaan, echt perfect en niet storend, alles blijft lekker leesbaar ;-)

Mike zei

Tjonge jonge, erg leuk om al jullie positieve reacties te lezen :-)

Wieneke zei

Ja, wat zijn we eigenlijk áárdig, he? ;-) Coos de Canjer loopt nu wel naast zijn schoenen, denk ik.