zaterdag 2 februari 2008

Op de achtergrond...


Coos helpt me met het verkrijgen van een nieuwe custom made achtergrond op dit blog, maar Blogger ligt een beetje dwars en hoewel ge-upload schijnt de achtergrond alleen met firefox te bezichtigen zijn. Zelf heb ik alleen IE waarin mijn blog onveranderd weergegeven wordt. Ik vind het heel spannend om zo te rommelen in de HTML, temeer daar je dus zomaar je template kunt kwijtraken...

En zo rommel ik ook een beetje aan in huis. Maxim heeft een 'mannenuitje' met zijn pa en zwager en ik meen opgevangen te hebben dat ze naar het aviodome zijn. Hij blijft in elk geval de hele dag en groot deel van de avond weg, dus ze zullen wel de nodige plannen hebben...

Ik vermaak me ondertussen prima en ga me zo aan een verlate lunch zetten met gamba's, kort gebakken met knoflook en een scheutje ketjap. Smulsmikkel :-)

9 opmerkingen:

Me! zei

Ik zie met firefox ook geen andere achtergrond hier.... Maar dat met die gamba's dat klinkt goed

hanscke zei

Ik zie een mevrouw die wat glazig kijkt. Is dat de bedoeling?
Fijn dat je even samen met je zussen bent geweest

Lin's ding zei

njam njam njam...mmmmm
verder klinkt het als een heerlijk dagje...lekker aansudderen...mmmm

natje zei

Ik zie wel een groot verschil met firefox. Jammer dat het niet met IE te zien is. Nee, gambaäs niks voor mij, ruud is er allergisch voor. Maar ieder het zijne. Het was dus heerlijk? Wandel ze morgen! Natje xxx

Redstar zei

Whoppa, dat ziet er echt enorm smakelijk uti Mike. Dat is van dat eten waar ik dol op ben.. :-)

NickN zei

Alleen je banner is anders meen ik. Maar mijn aandacht gaat nu toch meer voor datgene wat zich in je bordje bevind, lekkkkeeeerrr!
p.s.
is het nog wat geworden met het filmpje voor ADP

ria zei

Ik zie ook alleen een andere banner en iets andere indeling geloof ik. Ziet er goed uit hoor. Jummie gamba's! En je gewicht gaat goed!!!

Roosnans zei

smakelijke lunches heb jij toch....op kantoor ook al, van die lekkere salades....zucht, kwijl....
grtzzz

Bolus zei

Met alle respect voor de dames, mannendagen zijn het leukst :-)