maandag 25 februari 2008

Opzeggen...

Vandaag mijn collega's op de hoogte gebracht van mijn aanstaande vertrek. Ik kan niet anders zeggen als dat het een lichte luchtige dag was. Met mijn beslissing om te vertrekken in mijn achterhoofd, kijk ik heel anders naar de werkzaamheden. Ik heb een mooie overzichtelijke lijst van mijn dagelijkse klussen gemaakt en hoe deze te verdelen over de overige collega's (haha).
Ik moet trouwens zeggen dat er heel wat blikken hulptroepen (eindelijk) worden opengetrokken, wat mede maakt dat ik me niet schuldig voel over mijn vertrek.
Ook denk ik dat mijn afscheid op 13 maart haalbaar is, daarna ga ik een weekje naar Frankrijk en neem ik nog een paar dagen vrij om op 1 april (zonder dollen) te starten op de nieuwe werkplek.Ik heb genoten vandaag van de fietstocht naar Utrecht. De vogels zongen vanochtend uit volle borst en vanmiddag was het gewoon warm en heb ik gefietst met mijn jas open :-)
Ik zou bijna vergeten dat ik morgen weer voor een driedaagse Deep Change naar Limmen vertrek. Ik verheug me op het weerzien van Andrea en der Johannes en om mijn gedachten weer eens helemaal naar binnen te richten. Tijd voor mezelf dus...

11 opmerkingen:

ria zei

Lekker schoon schip maken! Op alle fronten, dan kan je er binnenkort weer fris tegenaan.

Me! zei

Dat zouden we meer moeten hebben, tijd voor onszelf

Lin's ding zei

Dat klinkt goed... van het werkverdelen tussen je collega's en de fietstocht tot de vakantie in Frankrijk en een reis door jezelf de komende dagen. Heerlijke humor en een heerlijke dag met heerlijke vooruitzichten...ga er voor Mike! Super

Roosnans zei

aaah, dus ik moet morgen niet op je rekenen op je vaste plekje...kan ik al vast wennen....voor later....
Wat een veranderingen!
Maar eerst afronden, afsluiten en vakantie!!!
knuf

Rainbow Light zei

Geweldig! Nieuwe mogelijkheden, zo zie je maar.... werkt de spiegelogie zo snel? ;-)
Gefeliciteerd hoor met alles wat je doet, durft en aangaat.
Dikke knuf en veel plezier verder.

Jelou zei

Dat klinkt goed hé....en idd, tijd voor jezelf moet echt....anders raak je jezelf soms iets kwijt....is mijn ervaring...hihi

Dank je wel voor je mooie woorden op mijn log....ben blij dat je er zelfs iets uit kunt halen :-)

Jeloutjuh

NickN zei

Dat zijn mooie geluiden van jou kant.....

aargh zei

Dat voelde vast goed, dat te kunnen vertellen!
Veel plezier de komende dagen!

Mike zei

@ Ria; heerlijk, ik heb er zin an ;-)

@ Me; kwestie van gewoon doen en tijd (vrij)maken

@ Lin; thanks :-)

@ Roosnans; Ik vertrek vanavond pas dus je kunt nog even rustigaan wennen ;-)

@ Rainbow light; Ja, dat zou maar zo kunnen, was voor mij een zeer intense bijeenkomst :-)

@ Jelou; je hebt er een fan bij, je woorden komen dansend binnen :-)

@ Nick; heb je me gehoord in de badkamer?
:-)

@ Aargh; JA! HEERLIJK ( oei, klinkt dat een beetje wreed?)

Redstar zei

Tijd voor jezelf is zo ongelooflijk heerlijk. Ieder mens heeft zulke tijd nodig. Fijn dat je wat werk betrefd zulke goede vooruitzichten hebt Mike! Suc6 en zet hem op :-)

Frederic alias Coos zei

Misschien kan het je ook wat afleiden. Laat ons hopen...