dinsdag 26 februari 2008

Prakje...

Alweer een fijne werkdag, ik zou bijna spijt van mijn op handen zijnde vertrek krijgen, HAHAHA! Maar niet heus, ik denk dat ik het zo naar mijn zin heb omdat het over een afzienbare tijd gaat, ik weet het wel zeker.
Nog een laatste bericht van Marieke is dat het lijkt alsof het wat 'beter' met haar gaat. Ze is redelijk aanspreekbaar maar slaapt op de dag en is 'snachts wakker en haar ademhaling lijkt beter. Vooralsnog lijkt het erop dat haar lichaam haar wens om te sterven niet volgt en eigenzinnig doorgaat met leven. Ik denk dat hoewel ze niet meer eet, genoeg caloriën binnenkrijgt via de alcohol. Het blijft dus nog erg slopend allemaal. Ik neem in elk geval de komende drie dagen even afstand (voor zover mogelijk) want ik vertrek zo -na de spits- richting Limmen voor de Deep Change. Ik voel me bevoorrecht om hier weer aan te mogen deelnemen en ben benieuwd hoe het de deelnemers allemaal is vergaan. Afijn morgen meer hierover, nu eerst een vorkje prikken in een prakje...(bleaghl bloemkool)

11 opmerkingen:

natje zei

Geniet maar lekker van je tijd voor jezelf en je innerlijke reis! Laat het maar lekker los! Liefs Natje xxx

Anoniem zei

Hoi Mike, tot mijn schande moet ik bekennen dat ik jouw blog lang niet meer gelezen heb, terwijl je altijd zo lief op die van mij reageert... en meeleeft wb. mijn broer... en dan lees ik wat er met je zus allemaal gebeurt, waarover je ook wat zei op mijn blog... MyGod, Mike... dat ik niet wat eerder meelevend met jou was... wat erg!!! Ik wens je heel veel sterkte ermee, en je gaat er erg goed mee om, vind ik. Dat weekend lijkt me heel interessant wat je gaat volgen, ik zal hier weer meer lezen! Liefs, Geertje, www.geertjeopensite.web-log.nl

Me! zei

Lekker, bloemkool... succes in Limmen

fialas zei

het kan de befaamde opleving vlak voor het einde zijn geweest.
sterkte Mike.

NickN zei

Lekker hoor de bloemkool.......

Roosnans zei

heel benieuwd wat de herleving van de deep change je weer aan diepere laag gaat laten zien...

smakelijk!

misschien een ander bloemkoor-recept zoeken????

hug

Youke zei

Succes de komende dagen op Deep Change! Die afstand zal je goed doen, daar ben ik van overtuigd.

Pasula zei

Er spreekt zeker een opgelucht gevoel uit je stukje. Ik ben blij voor je!

Redstar zei

Ik denk dat je best een slim besluit neemt om even drie dagen afstand te nemen... Veel plezier die dagen Geniet ervan!

Mike zei

@ natje; thanks :-)

@ Geertje; niet doen, niet vervelend vinden. Lezen is nooit een must. Ik heb geen verwachting, vind het slechts leuk. Ok?

@ Fialas; ik weet het niet, mij lijkt het dat ze gewoon opknapt. Heb vandaag gezien hoe bijzonder onze geboorte is en dan ga je niet 'zomaar' dood.

@Nick ;-)

@ Roosnans; Euh is er naast de oranje en paarse gekweekte dan ook al een muzikale bloemkool?

@ Youke; thanks :-)

@ Pasula; ik voel me een stuk lichter in elk geval :-)

@ Redstar; Yes I will and thanks
:-)

Filosofietje zei

Bloemkool met kerriesaus en appelmoes. Mmmm. :o)
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Mike!