dinsdag 12 februari 2008

Snor zitten...

Vreemde werkdag vandaag, ben misschien al een beetje afscheid aan het nemen. Ik had gisteren namelijk een sollicitatie gesprek en dat is erg plezierig verlopen zoals sommigen al wel begrepen hebben. Ik zou aanstaande vrijdag uitsluitsel krijgen maar vond vanochtend al een uitnodiging voor een tweede gesprek in mijn mailbox voor volgende week donderdag. Dat vind ik een mooi teken, als ik meer weet of hoor dan blog ik daar uiteraard over.

Wat kan de wereld er zonnig uitzien :-) en dat ondanks een onrustige nachtrust met telefoontjes en SMSjes maar ook zuslief geniet van alle aandacht en de borreltjes en ik hoop met heel mijn hart dat ze het zo nog even volhoudt.

Vandaag was mijn snor onderwerp van gesprek, ach als je wat ouder wordt dan krijg je gewoon te maken met op sommige plaatsen wat ongewenste haargroei. Vandaag kreeg ik de tip (ja, zo zichtbaar was ie ;-) dat er op het kleine winkelcentrumpje naast ons, tussen de halalslager en turkse bakker, een kapperzaakje zit waar ze 'met touwtjes' epileren. Altijd in voor nieuwe dingen, liep ik even binnen om werkelijk 3 minuten later zonder snor weer buiten te staan. Natuurlijk was het pijnlijk maar mijn moeder zei vroeger al "wie mooi wil zijn moet lijden pijn". En dat voor slechts 2 eurie. Ik ga morgen terug voor mijn wenkbrauwen en dan hoop ik foto's of een video te kunnen maken want het ziet er heel wonderlijk uit en het gaat ontzettend snel.
Morgen meer dus...

13 opmerkingen:

Wieneke zei

Dat zou leuk zijn zeg. Volgens mij ben jij heel erg toe aan een nieuwe werkkring. Dat van die touwtjesepilatie en zo lees ik verder later wel, want ik ben een paar dagen foetsie. Ben wel heel benieuwd naar deze ambachelijke werkwijze. Niet voor mijzelve, want dat is het voordeel als je lichtblond bent (elk nadeel enz... hahaha) maar dit soort informatie vind ik altijd erg leuk. Ik ben wel van het uiterlijk schoon :-)

Me! zei

Ontharen met een touwtje... Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Daar wil ik wel meer van weten.

natjeel zei

Oh jee, ja ik heb er ook al 1.. en die van mijn moeder is helemaal zichtbaar hihihi.
Spannende tijd dus voor je! Ik duim voor je!
En wanneer komt je andere zus thuis? Een dikke knuf van mij. Natje xxx

NickN zei

...succes met vervolg op je sollicitatie!

Mike zei

@ Wieneke; geniet lekker van je vrije dagen, mijn blog loopt niet weg en jij hooguit wat achter ;-)

@ me; dat gaat heel apart met 2 in elkaar gedraaide touwtjes waar de haartjes dan tussen komen en auw, eruit gerokken worden. ik hoop het echt op de video te kunne vastleggen :-)

@ natje;zus komt maandag terug, ik krijg net telefoontje dat het slechter gaat, ik ga morgen naar haar toe

Rainbow Light zei

Sterkte, succes met alles!! Wat kan het allemaal snel gaan he? Dus blijf in het nu ;-). LIefs.

martine zei

Heee dat is nieuws voor mij, heb ik ergens iets gemist? Ik hoop echt dat het wat wordt Mike, volgens mij kan een andere werkomgeving je alleen maar goed doen.
Ook ik ben behept met een aardig snorretje. Ik gebruik regelmatig een ontharingscreme, maar dat goedje brandt én stinkt, dus ik ben heel benieuwd..
Verder gewoon sterkte, geniet van al het positieve wat je tegenkomt om je energie vast te houden..

Roosnans zei

aha, jammer dat we ons gesprek niet af konden maken want dat nieuwtje dat het tweede gesprek er al aan komt had ik nog niet van je gehoord!!! maar mooi mooi mooi!!! Wil nog wel een keer meer horen over je job hoor. En als ze zo snel reageren lijkt met dat een goed teken!!!

Dat van die touwtjes heb ik wel eens op tv gezien ja, dat ze dat zoooo dichtbij ook deden wist ik niet...iets voor mijn baardharen... ha ha ha, ieder zijn afwijking! Nu is het een om de drie dagen ritueel met pincet....zucht...

Hopelijk lezen er geen heren, je zou van minder afknappen.. grinnn

Sterkte met en rondom je zus...

zie je donderdag!
hug

ria zei

Me zegt het al wat ik wilde zeggen, maar morgen is er beeld begrijp ik :-)

aargh zei

Spannend, wow, ik hoop voor je dat het wat wordt!
En ontsnorren voor 2 euro, klinkt goed! jammer dat ik geen snor heb. Haren verwijderen is eenvoudiger dan haren erbij krijgen :-(

Redstar zei

Eerst enorm veel suc6 met het verdere verloop van je sollicitatie!! Dat epileren vind ik wel apart klinken. Niet dat ik het nodig heb, maar dacht dat dat altijd met een eileerpincet gebeurde of doormiddel van een harsbehandeling.. Kom maar op met die foto's dus.

Linneke zei

Heel veel succes met het jobhunten! Het klinkt alvast veelbelovend.
Vooral afgaan op je gevoel en je intuïtie vertrouwen!

Lin's ding zei

lees toch altijd je blog...heb toch duidelijk iets gemist op gebied van je job, maar ik wens je een pracht van een nieuwe baan toe! En dan die snelle efficientie voor maar 2 Euries ..ik wacht op de video's