donderdag 7 februari 2008

Weekend...

Heerlijk, het is weer donderdagavond, hoogtepunt van de week met heel het weekend voor de boeg. Het was een zeer bewogen weekje, dat moge duidelijk zijn.
Ik heb vandaag contact gezocht met de stichting medicinale marihuana (mille gracias Martine :-)die me hele duidelijke informatie heeft kunnen verstekken over de Nederlandsche wiet en de voor- en nadelen van de medicinale welke verkrijgbaar is is de apotheek. Het meest simpele is gewoon een dikke joint draaien en daar gedoceerd (advies was 1 trekje per uur) mee te beginnen. Bij voorkeur biologisch geteelde wiet maar ik betwijfel of er een EKO keurmerk voor bestaat :-)
Op naar de koffie shop dus...
Andere goede nieuws is dat gisteren een bed in de huiskamer is geplaatst zodat zuslief zich niet meer op het doorgezakte tweepersoonsbankje hoeft te behelpen. Dat was een hele toffe actie waar de nichten voor gezorgd hebben. Het geeft alle betrokkenen een goed gevoel iets te hebben kunnen doen. Ik hoop in elk geval morgen nog 'even' langs te mogen komen, maar dat hoor ik morgen wel.
Wat een prachtig medium is zo'n blogje, ik ben in elk geval erg blij met jullie steun en opmerkingen van gisteren, ze doen me goed.
Zo en dan nu een ontspannen avond met lief, gezellig op de bank, beetje buizen of muziekje en een babbel. Pffff, relaxen...

16 opmerkingen:

Me! zei

Alvast een heel fijn weekend meid... Ik moet nog een dag.

NickN zei

Fijn dat we positief aan je gevoel bij kunnen dragen

Mike zei

@ Nick; jij had het dus gisteren al bij het goede eind, net als CooS

Lin's ding zei

Wat goed dat ze je zo veel informatie konden geven...toch de koffieshop dus....en verder geniet van alle kleine mooie dingen daar.

Bolus zei

Blij dat wiet ook eens iets goeds kan doen... Sterkte met zus..

(PS: kon 2 dagen lang niet reageren? Reactie verscheen gewoon niet na het knopje publiceer))

ria zei

Hopelijk heeft ze er baat bij. Ik heb er verder ook geen verstand van. Geniet van je weekend!! Het wordt heerlijk weer!

Hanscke zei

Ooit gedacht dat jij vaste bezoeker van een coffeeshop werd?
Wel mooi dat je nu de juiste informatie hebt.

aargh zei

Wat hebben we dan een geluk dat wiet in Nederland gewoon verkrijgbaar is, al is het dan niet op recept. Ik hoop dat ze er goed op reageert! En verder lof en sterkte voor jou en je collega mantelzorgers, mooi werk!

Roosnans zei

Mooi dat je iets voor haar hebt kunnen betekenen. Ik weet dat dat veel voor je betekend! En dat het bed er mag komen! Alweer een overwinning. Er zit toch heel zachtjes schommelend een heeeel klein beetje beweging in het geheel. Wat warmte voor een mens kan doen........
zucht. Mooi he?
knuf
ps FIJN weekend!

Anoniem zei

ik wens je een fijn weekend toe!!!
Wat fijn dat je wat hebt kunnen betekenen.....ik hoop dat er nog veel van zulke momenten komen!

esther zei

Ja, fijn dat je op deze wijze verder geholpen wordt!

Rainbow Light zei

Tja, wat kan ik hier nog aan toevoegen, anders dan 'dito'! op mijn voorgangers met deze heerlijke aanmoedigende woorden. Fijn weekend, en fijn dat er stappen gezet konden worden ;-).

Redstar zei

Het is ook wat goedkoper vanaf de koffieshop. Goed dt dat probleem is opgelost.
Geniet van je w-end!

Martine zei

Mooi! Graag gedaan Mike. Geniet van alles wat goed gaat, niet in de laatste plaats van het mooie weer..

Frederic alias Coos zei

Wees je wel wat voorzichtig met weed van de coffeeshop? Kan erg krachtig zijn. Ik kan er van meespreken ;-)

Mike zei

@ allen; ik heb jullie reacties meerdere malen gelezen en ze doen me oneindig goed. Het ontbreekt me even aan energie om naar een ieder te reageren maar ik beloof beterschap.