donderdag 27 maart 2008

In het gareel...

Het einde van mijn vakantie komt met rasse schreden in het zicht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een grandioze tijd heb gehad en ik kijk werkelijk uit naar de start op mijn nieuwe werkplek aanstaande dinsdag.

Ik ben ook nog 'even' bij Marieke geweest en kan verheugd melden dat ik haar opgemaakt en met ringetjes en dingetjes aantrof in een fauteuil. Ze doet werkelijk haar best om er weer te zijn en ik hoop met heel mijn hart dat ze moed en kracht vindt om op dit ingeslagen pad door te gaan. Ook ben ik heel verheugd dat mijn schoonvader al bijna twee weken aanvalsvrij is, dat geeft een mens moed om door te gaan en geeft hem hoop op herstel.

Kortom, allemaal positieve ontwikkelingen :-)
Als klap op de vuurpijl mag ik morgen eindelijk mijn felbegeerde Tom Tom uit de winkel gaan halen. Vanaf morgen kan ik alles en iedereen vinden in Europa, haha!
Aanstaande zaterdag is de expositie van Ria in Rijen, daar ga ik dus heen want dat weet ik nu te vinden, de wereld, nou in elk geval Europa, ligt aan mijn voeten :-) Meer mensen zin ?

12 opmerkingen:

Natje zei

Ohhh ik maar denken dat je alweer aan het werk was.. dom. Sorry. Fijn om te lezen dat Marieke haar levenskracht weer gevonden heeft! En ook fijn om te horen dat het met je schoonvader goed gaat. We blijven hopen! Heel veel liefs van Natje xxx
ps: had graag mee gewild...

Redstar zei

:-) geweldig van je zus, en van je schoonvader. Jij hebt nog zeker vier dagen vakantie. Ik heb pas voor het eerst met navigatie gereden, en het beviel eigenlijk wel.. :-)

Youke zei

Wat een positieve dingen allemaal. Het zal jou ook kracht geven!

Mikelodeon zei

@ natje; hihi, helemaal niet dom, nu kan ik het gewoon nóg een keer vertellen :-)

@ Red; Ha, Tom tom rules en ik ook binnenkort :-)

@ youke; yep en met deze navigatie ben ik helemaal niet meer te houden :-)

ria zei

Ohw wat een geweldig nieuws allemaal en wat leuk dat je komt!! Gezellig! :-)))

geertje zei

heel fijn voor je dat het zo goed gaat met jou en je dierbaren! Geniet ervan! Liefs, Geertje.

Roosnans zei

Wat een goeie berichten en wat een heerlijk opgewekte stemming hier!!! Helaas kan ik a.s. zaterdag niet, had me leuk plan geleken! Ik heb zaterdag meisjesdag...oftewel ga met zus, mams en nichtlief lekker Utrecht onveilig maken...Maar alvast: veel plezier daar!

hanscke zei

Misschien straalt jouw positivisme wel op mij waardoor ik ook weer een beetje licht kan zien. Momenteel zit ik in een zwarte periode.

Lin's ding zei

geniet geniet geniet...er is zoveel moois...geweldige berichten allemaal Martha

Mikelodeon zei

@ Ria; ik verheug me er ook erg op :-)

@ Geertje; thanks :-)

@ Roosnans, dat was idd erg leuk geweest maar zo'n meidendag is ook geweldig! Veel plezier, voor jullie allen :-)

@ Hanscke; jammer te lezen, je bent zelf de enige die dat tij kan keren. Ik zal je wat licht en zon sturen :-)

@ Lin; ik sta soms van mezelf te kijken, dit kan er dus gebeuren als je je belemmeringen weg laat smelten en er is zoveel ruimte :-)

fialas zei

ik ben erg blij voor je, e voor haarzelf natuurlijk, dat je zuster weer meedoet aan het leven.

Filosofietje zei

ik was graag met je meegegaan :o) Maar ik had zoals gewoonlijk mijn weekendje holland weer te strak gepland..

Ik vind het geweldig dat jouw zus Mariek nu zo sterk is! Het leven neemt soms hele onverwachte wendingen, he?