zaterdag 29 maart 2008

Leven zonder Tom...

Misschien idealiseer ik het hebben van zo'n ding wel veel te veel maar feit blijft dat ik altijd een andere route rij dan gepland en dat heeft niets met mijn kaartleesvermogen van doen.
Neem nu vanmiddag, ik plan keurig mijn route van Houten naar de expo in Rijen, je zou zeggen "wat kan er mis gaan" met zo'n uitgeprinte routeplanner. Nou van alles, hebben 'ze' het in hun hoofd gehaald een proviciale weg wegens wegwerkzaamheden geheel af te sluiten en heb ik uiteindelijk mijn bestemming via Breda (!) pas kunnen bereiken. Wel veel te laat de uitreiking van de prijzen was al begonnen maar desalniettemin, ik heb wederom laten zien er wel degelijk te komen maar voor welke prijs.
Ik stel me zo voor dat als ik met de TomTom had gereden 'Eva' (die vind ik het prettigst klinken) mij liefdevol ter verantwoording had toegesproken "Om te keren" om daarna de nieuwe route te herberekenen en deze dan zachtkens en zonder stress of ingehouden kwaadheid met mij te delen.
Ach, nog tien dagen behelpen...

O ja, de expositie. Ik was zeer onder de indruk van de kwaliteit van de foto's en ik heb genoten van enkele prachtige werken en die van Ria haalde ik er zo uit :-)
Mooi kluppie van Footo.nl

10 opmerkingen:

Me! zei

Eva mag ik ook wel...

Redstar zei

Eva heb ik pas ook voor het eerst gehoort. Ik moet zeggen dat ik er niet echt een nodig heb, maar ik ging in de avond om mijn nieuwe camera, en toen vond ik het eerlijk is eerlijk echt heel erg makkelijk om ergens naar toe te rijden, waar ik nog nooit geweest was. Niet meer in het donker zoeken, niet meer verkeerd rijden f iemand vragen... Heerlijk

Roosnans zei

zucht, hoe verzinnen ze het toch ook, heb je een route, gooien ze hem gewoon maar dicht..... Maar....je hebt het gehaald!!!!!!
en genoten dus!
grtzzz

ria zei

Jaaa, jammer hoor, 't was veeeel te kort :-(

NickN zei

Het is echt ideaal om met een dergelijk ding rond te rijden....

natje zei

Gelukkig heb je het toch nog gevonden! Dat is inderdaad balen dat ze die weg "effe" dicht gegooid hadden. Fijne zondag. Hier schijnt de zon een beetje, het is al 4 graden! Dus we gaan zo lekker wandelen. Natje xxx
(alleen helaas weer alleen, ik met mijn hond... dat is iets minder)

Youke zei

Ik kan echt niet zonder de tomtom. Het fijne is inderdaad dat hij/zij een ander route berekend bij het inslaan van een andere weg.

hanscke zei

Als ik het echt niet weet sleutel ik het ook in en het is echt makkelijk. Heb je geen foto's van de expo?
OT Ik schijn ff niet bereikbaar te zijn

Bolus zei

Ja, Ria heeft een goed oog voor mooie fotooos..

Mikelodeon zei

@ redstar; ha, nog even en dan schaar ik me ook onder de gebruikers ;-)

@ Roosnans; Yep; I survived (again;-)

@ Ria; haha, ik vond het erg leuk om de foto's en jou weer te zien en een paar andere footo.nl-ers. das toch mooi zat, daar heb ik geen uren voor nodig hoor :-)

@ Nick; ja het lijkt me zalig om door Eva aangestuurd te worden :-)

@ Natje; Ik blijf zonnestralen en warmte naar je sturen ;-)

@ Youke; yep, ik kan bijna niet wachten :-)

@ Hanscke; Nee er waren allemaal mensen met van die echte grote apparaten dan voelt het niet lekker om met mijn kleine klikding te gaan kieken:-)

@ bolus; Ja, ze maakt fraaie plaatjes :-)