zondag 30 maart 2008

Lost...

In meerdere opzichten was vandaag een boeiende dag. We hebben een mogelijke koper voor de grote groene lobbes mogen verwelkomen, daar gaat elke druilerige dag van stralen ;-) En Tijger van de Deep change had zin om mij te zien. Eigenlijk wilde ze checken wie Martha was maar kwam tot de conclusie dat ze die allang had ontmoet.
Samen hebben we een wandeling gemaakt op landgoed Heidestein en zijn daar flink verdwaalt. Op gegeven moment 'herkende' tijger een zitbankje onder een boom en vandaaruit waren we, na nog wat bospaden te zijn ingeslagen, het spoor echt volkomen bijster. Wederom zo'n handig momentje voor een navigatiesysteem, maar daar zal ik het vandaag eens niet over hebben.

Na verscheidene keren wandelaars te hebben aangeklampt en door deze flink het bos in te zijn gestuurd, zag ondergetekende even door de bomen het bos niet meer. Goddank is het een uur langer licht.
Toen we na drie uur eindelijk terug bij de auto waren kon ik deze wel zoenen.
Hoe dan ook, ik kan hier melden dat ik van het gezelschap en het bos heb genoten en aan het eind van de wandeling brak zowaar ook de zon nog door. Eind goed al goed dus en als toetje straks een aflevering van 'lost' dus en morgen uitslapen want we beginnen pas 1 april in de nieuwe job.
HAAAA (geeuwt en rekt zich even uit boven toetsenbord) het leven is verrukkelijk :-)

11 opmerkingen:

Natje zei

Oh letterlijk en figuurlijk LOST.. Geweldige serie trouwens, ik ben er helemaal verslaafd aan...
Nog 1 dag vrij. Wat ga je doen? Lekker tutten in huis, wandelen, poetsen? Geniet maar lekker. Natje xxx

ria zei

Goh, wat heb jij al veel gedaan vandaag, ik moet nog beginnen....

Me! zei

Weet je zeker dat je van dat groene bakbeest af wil. Die hoort er toch ook een beetje bij.

Lin's ding zei

ja op een dag dat je naar iets met een titel als Lost kijkt moet je gewoonweg verdwalen. Zag het tafereel al voor me...heerlijk, zit hier met smile en dan al die inkoppers van door de bomen het bos niet meer zien en het bos ingestuurd worden..geweldig..bedankt...
en je moet het altijd positief zien..vast weer een kilo lost door die extra lange wandeling...

Pasula zei

h dan ben je morgen nog heerlijk vrij, wat een luxe!
Heel veel succes in je nieuwe baan gewenst.

Mikelodeon zei

@ natje; ik kijk weinig tv en kwam er vorige week achter dat het weer begonnen was :-)

@ Ria; haha, maar jij bent gisteren druk geweest ;-)

@ Me!; Zeker, hij heeft 8 jaar deel uit gemaakt van ons 'gezin'maar we kunnen niet goed voor 'm zorgen, hij heeft een carport nodig en veel meel liefde van iemand die 'm kan onderhouden. We denken een liefhebber te hebben gevonden :-)

@Lin; haha das helemaal een mooie bijkomstigheid, daar had ik dan weer niet aan gedacht :-)

@ Pasula; jabbadabbadoe :-) en thanks !

Redstar zei

Ik loop opeens weer een dag achter met je log :-| vreemd, I'm Lost 2 :-)
Vandaag is het een heerlijke zonnige dag om nog vrij te zijn, maar dat weet je al natuurlijk. Het leven is idd verrukkelijk :-)

Mikelodeon zei

@ redstar; haha, dat mysterie kan ik wel oplossen hoor. Dat heeft te maken met wanneer ik blog. De afgelopen week heb ik veel 'sochtends geschreven en dan ben je een van de eerste lezers. Dit weekend ben ik weer meer naar mijn werkmodus overgegaan en ben dus s'avonds pas aan het schrijven. ;-)

Rainbow Light zei

eh... een tomtom doet het niet in het bos hoor...heeft 'ie namelijk door de bomen geen bereik...
Veel plezier met je nieuwe baan!

Mikelodeon zei

@ Rainbow; en als ik op een open plek ga staan?

Roosnans zei

Misschien samen met redstar een survival cursus doen, hij zijn zakmes, jij een compas????

Mooi nieuws over die groene lobbes!

En natuurlijk veeel plezier morgen op je nieuwe job!!! mis je hier wel hoor, je bureau is ingepikt...zucht.....
knuf