donderdag 13 maart 2008

Tatatatà

Heerlijk uitgeslapen vandaag en onder bezielende begeleiding van een stralend zonnetje (want het was al kwart over acht :-) voor de allerlaatste keer over het industrieterrein Laagraven naar Kanaleneiland gefietst. Afscheid genomen van de eenzame reigers die allemaal hun eigen stekje hebben en de snaterende eenden.
Tja en dan is er eigenlijk op zo'n laatste dag niet zo heel veel meer te doen. De afwezigheidsassistent ingesteld, de laatste troepjes opgeruimd. En dan wordt een van de collega's ziek en mag ik op mijn laatste middag nog een uur achter mijn geliefde (ahum) balie doorbrengen.
Het is net alsof ik vandaag nog even het echte veldwerk moet proeven om vanaf 1 april mijn beste beentje voor te gaan zetten in de meer op beleidgerichte nieuwe job bij "publiekdienstverlening".
Ik geniet overigens van alle bossen bloemen die hier worden afgeleverd, af en toe flitst mijn naam ook voorbij. Ik ben voornemens zelf één bos te houden, de rest geef ik aan mijn achterblijvende collega's, ik denk namelijk niet dat ze de tocht naar frankrijk goed zullen doorstaan.
Afijn, zij die nog even verder zwoegen, groeten u :-)

13 opmerkingen:

Redstar zei

Toch ergens best vreemd zo'n laatste dag vond ik altijd. Maar heel veel suc6 met je nieuwe baan straks :-D

cOOs zei

Ik heb ook uitgeslapen, maar enkel en alleen omdat vanmorgen de stroom is uitgevallen en m'n wekker dus niet meer juist was. Het wordt tijd dat ik er eens een batterijke insteek ;-)

Me! zei

Dat gevoel zou je iedere dag moeten hebben als je naar huis gaat...

Roosnans zei

En ik ben benieuwd naar het verhaal van de rest van de dag.....hi hi hi....Want jij denkt soms onzichtbaar te zijn, maarru....

hoop dat je hebt genoten van alles op je laatste dag!!!
knuf

hanscke zei

Volgens mij ben je er niet erg rouwig om dat je deze werkplek verlaat. Alleen de eenzame reigers worden nu nog eenzamer. Ga je zo af en toe naar ze toe?

natje zei

Tijd voor verandering, Heerlijk! Hopelijk heb je een heerlijk feest gehad! Natje xxx

Anoniem zei

mooi beschreven, good luck met de nieuwe job!! Groetje Sillyme

Jenette zei

ik wens jou een hele, hele fijne vakantie toe met allemaal positieve, opladende energie en genot.

Liefs Jenette

Youke zei

Zo'n laatste dag is toch altijd erg raar. Inderdaad zoals jij schetst is er weinig meer te doen en het is echt even de tijd uitzitten.

Pasula zei

Afscheid nemen, soms met gemengde gevoelens, soms met blijheid....
Lief van je dat je de bloemen aan je collega's geeft, waarderen ze zeker!

Filosofietje zei

Nou, nog veel plezier met je laatste uurtjes en heel veel plezier op het afscheidsfeestje!

Prettig weekend!
O, en natuurlijk alvast een fijne vakantie.
Pff, heb ik het nu allemaal gehad of vergeet ik nog wat? :o)

Lin's ding zei

mooie berichten allemaal. Ben benieuwd naar de vervolgen...mooie dag Mike

Mike zei

@ redstar; zeer bizar zo'n laatste werkdag :-)

@ coos; een beetje bikkel heeft toch geen batterijkes nodig, ik word alweer wakker van de vogels :-)

@ me!;'na mij de zondvloed' Bedoel je ;-)?

@ Roosnans; ik was helemaal overdonderd en heb ervan genoten, een geheel nieuwe ervaring voor mij :-) Ik heb je cadeautje net ingepakt

@ hanscke; nee ik ben niet rouwig dat ik de werkplek ga verlaten maar zal een aantal mensen heel erg missen

@ natje; het was een onvergetelijk feest :-)

@ Sillyme; dank je wel :-)

@ Jenette; hihi, bij 'genot' denk ik aan hele andere dingen maare ik laat maxim thuis hoor ;-) but thanks!

@ Youke; nou ik kon nog even flink aan de bak bij de balie, daar was een zieke :-)maar ik heb me lachend ingezet

@ Pasula; haha, ik heb maar één bos gekregen en die heb ik aan het meisje gegeven die de catering runde

@ filosofietje; dank je wel :-)

@ Lin's ding; ach mevrouw u is weer op uw wenken bediend, ik heb net mijn blogje geplaatst :-)