zaterdag 12 april 2008

Aan tafel...


Morgen hebben we weer een familie diner, ditmaal omdat Maxim 40 wordt. Ik verheug me op het samenzijn en het lekkere eten natuurlijk ;-)

Zo'n bijeenkomst staat altijd garant voor het maken van compromiterende foto's van familieleden maar in het kader van de privacy mag ik die hier niet laten zien. Onze Tooheys heeft echter geen enkele last van gene en liet zich op de laatste bijeenkomst bevallig kieken in het kinderstoeltje van ons kleine nichtje.

Alleen een mes en vork in de knuistjes ontbreekt nog, ik heb erover gedacht deze erbij te tekenen maar eigenlijk is het beeld zonder ook wel duidelijk.
Als je erop klikt wordt ie groter

Gezellige zaterdag verder!

15 opmerkingen:

Lin's ding zei

haha...wat is ie leuk Martha. Ik genet ook altijd van samen eten met vrienden of familie..heerlijk geklets en gelach.
en die slabber doet me denken aan Jasper en zijn kdc. Ze hadden hem een slab aangedaan en Japs had in een deuk gelegen, want ja wat moest hij daar nou mee... in de big mack (drukknop met tekst) hadden ze een boodschap ingesproken en als hij daar op drukte moest er iemand komen kijken...en hij maar lachen om zijn slabber

Mikelodeon zei

@ Lin; hihi, maar voor Tooheys was het bloedserieus hoor. Voer mot er komme!

Me! zei

Whow, die van mij krijg je toch echt niet zover...

hanscke zei

Waar zo'n Ikea stoel al geen dienst voor doet. Wel gezellig zo'n meeëter

ria zei

hihihi, knap hoor, hij schijnt het leuk te vinden :-)

Redstar zei

Wat een heerlijk foto is dat zeg:-) Hier zijn de katten helemaal de kluts kwijt vanwege het geklu(t)s, maar de vloer ligt er net in :-)

Natje zei

Lachen hoe hij erbij zit! Hij kijkt inderdaad heel hongerig! Wat heeft hij gegeten? Fijne dag vandaag! Natje xxx

evt. zei

En jij een gezellige zondag met familie en poezen! Gefeliciteerd ook.

Roosnans zei

Tssssssssssss, de poes opstellen in een comprommitterende pose....
Geniet van het feestgedruis!
hug

geertje zei

Durven jullie wel... ik zal wakker dier eens inlichten, die slapen zeker, haha, zie boven je blog een advertentie, maar ze letten niet op. Een kat gebruiken om uit te lachen en om je eigen comprommiterende foto's te kunnen verbergen!

Tis wel een schatje zeg... :-)

jelou zei

Och wat een koppie zeg!!
Hee, Martha, mag ik deze van je lenen?? Mijn kids zijn kattengek en zullen zich bescheuren om die foto!!

Geweldig....

Youke zei

hihihi dat ziet er leuk uit met die kat van jullie! En heb je bij dit etentje nog grappige foto's gemaakt?

NickN zei

Als je vindt dat die foto veel nieuws waarde heeft dan mag je hem plaatsen ;-)
Als de foto nieuwswaarde heeft, moet dit privacybelang worden afgewogen tegen het belang van vrije meningsuiting.

Bolus zei

Alsnog gelukwensen voor Maxim, en als ik haar niet zo fantastisch leuk vond zou ik hem onze aupair schenken ;-)

Filosofietje zei

hahahaha, Viking en ik komen hier echt niet meer bij. Geweldig! Welke kat blijft er nou zo zitten??
Die van ons niet, kan ik je vertellen..
Zie ik nou goed op de vergrootte versie van deze foto dat Tooheys twee verschillende pupillen heeft?