zaterdag 5 april 2008

HEE WIJFFIE..

Vandaag de eerste ritjes met de Tomtom gereden waaronder een bezoekje aan Roosnans in het nabij gelegen Newfun.
Na aldaar vlekkeloos te zijn heengeleid door 'Eva' en te hebben geparkeerd, blijkt het betaald parkeren te zijn geworden. Dat was nie zo fun maar terwijl ik met het betaal apparaat stond te stoeien hoorde ik "hee wijffie, heije dr al geld ingegooi? Hier heije nog een koartsje kèn je nog effe groatis, ze benne hier helemaol van de pot geruk met da betaol parkere"
Ik kreeg een kaartje in mijn handen gedrukt en bleef sprakeloos achter.
Dat duurde niet lang want ik werd door Roosnans en Lin's ding (met nieuwe schoenen incluis roze veters, daar herkende ik haar aan ;-) aangeroepen en naar de juiste woning geleid. Eenmaal binnen werd ik liefdevol ontvangen en vertroeteld door haar lief met echte thee (niet uit een theezakje maar losse thee) en een niet te versmaden lekker groot stuk aardbeienvlaai.
Er heerste een meer dan gezellige drukte welke me deed denken aan verjaardagen in mijn ouderlijk huis van lang vervlogen tijden. Ik vond het erg leuk om Lin's ding en familie en Roosnans haar 'lief' 'in den lijve' te ontmoeten, zo'n ontmoeting geeft toch een extra dimensie aan de blogvriendschap die inmiddels is ontstaan.
En Eva heeft mij keurig zonder zweet- of driftaanvallen binnen de voorspelde termijn weer thuis afgeleverd. Heerlijk zulke avonturen gaan er meer komen :-)

9 opmerkingen:

Me! zei

Eva is haar geld dus dubbel en dwars waard.

ria zei

Lang leve Eva! Klinkt allemaal erg gezellie :-)

hanscke zei

Helemaal op de meet en greet toer?

Mikelodeon zei

@ me; eva is zeer welopgevoed en blijft kalm onder alle omstandigheden en is het zeker dubbel en dwars waard :-)

@ Eva; Echt helemaal top. Ook Zeeland is weer een stuk bereikbaarder geworden :-)

@ hanscke; haha, ja ik wil wel graag met een doel ergens heen :-)
Ik heb in elk geval het volste vertrouwen in Eva en wij worden onafscheidelijk in de auto :-)

Redstar zei

Een wereld gaat voor je open:-) Geweldig. En Zeeland is in feit niet zo ver weg :-)

Roosnans zei

Nou Wijffie, het was hartstikke gezellig je hier te hebben!!! Altijd welkom!
knuf

aargh zei

Gezellig! En dan die aardbeienvlaai! Hmmm!

Mikelodeon zei

@ Redstar; De wereld ligt aan mijn voeten :-)

@ Roosnans; Haha, Thanks, met zunne vlaai hoef je slechts te kikken hoor ;-)

@ Aargh; ja die was likkebaardend lekker :-)

Lin's ding zei

was leuk je te zien...wordt vervolgt...grinn