dinsdag 8 april 2008

Lange (zonnige) dagen...

Ik meld bij voorbaat maar alvast dat het niet vanzelfsprekend meer is om dagelijks te bloggen. Niet dat ik niets te melden heb maar het is een gebrek aan tijd. Of eigenlijk is het eerlijker te zeggen dat er andere zaken zijn die nu mijn aandacht verlangen. Te beginnen bij de full time baan die ik in vier dagen pleeg te proppen wat natuurlijk consequenties heeft voor de 'vrije' tijd op werkzame dagen. Vaak moet ik na de gedane arbeid nog 'even' naar de winkel om daarna wat lekkers op tafel te kunnen zetten. Het loopt dan al gauw tegen achten, zeker als lief mij verleidt met een glaasje wijn en even gezellig zitten en bijpraten.
Tja en dan lopen er nog twee harige jongens rond die na een dag doerakken, nu met mij willen flirten en geaaid willen worden. En denk nou niet dat je dat gedachtenloos kunt doen. Nee, dat hebben ze haarfijn door. Nee dat aandacht geven moet heel bewust gebeuren anders gaan ze klieren door bovenop het toetsenbord te gaan liggen.
Als ik dan eindelijk alles en iedereen tevreden heb gesteld 'mag' de laptop uit de tas en ik even bloggen, zoals nu, even na de heerlijke dis, GAAP, bijna bedtijd alweer ;-)
Morgen misschien meer tijd...

17 opmerkingen:

Me! zei

Komt wel goed hoor... Wacht maar als het voorjaar er echt aan komt, dan krijg je vanzelf weer meer energie.

Redstar zei

Bloggen is ook geen must natuurlijk. Gewoon rustig aan doen.. Ik ga binnenkort ook een blogvakantie houden denk ik.

aargh zei

Geniet lekker van de mooie dagen als het even kan, en van elkaars gezelschap, heel belnagrijk is dat. Oh en van die harige jongens natuurlijk.

NickN zei

Sommige dingen gaan voor......

ria zei

Niets moet, alles mag, we zien het wel, geniet maar lekker :-)

Coos zei

Het lijkt alsof we allemaal minder tijd hebben en nu begint de lente zich te laten voelen. Zou er een verband zijn?

fialas zei

ik werd in een nieuwe baan altijd vreselijk moe. Na een tijdje komt de routine, dan gaat het makkelijker.

Lin's ding zei

werk nou maar niet te hard, zodat je niet alleen van je jongens (harig of niet..haha, maar ook van de zon en zo kunt genieten.

Youke zei

Nou dat dagelijks loggen is er bij mij ook niet meer bij nu ik 5 dagen werk voor alweer 7 mnd. Daar hbe je gewoon ook niet altijd zin in.

Pasula zei

Ik herken het hoor. Ook ik kom er niet meer dagelijks aan toe. Hoeft ook niet, er zijn meer leuke dingen in het leven, zo af en toe houdt het spannend. ;-)

Mikelodeon zei

@me; het zit 'm niet zozeer in gebrek aan energie. Er zitten gewoon veel te weinig uren in een dag ;-)

@ Redstar; Jij een blogvakantie? Dan stort mijn virtuele wereld in ;-)

@ aargh; dat doe ik zeker :-)

@ coos; je bedoelt,zou het een samenzwering zijn? ;-)

@ Fialas; de nieuwe indrukken spelen ook mee maar ik denk dat het met de langere werkdag te maken heeft

@ Lin; don't you worrie darling
;-)

@ Youke; ik kan de hele dag wel bloggen, zin is er wel hoor ;-)

@ Pasula; ja jouw blog begint ook heel duidelijk met dat bloggen geen must is, dat is ook zo. Toch ga ik nadenken hoe ik mijn dagelijkse blogje kan blijven maken.

Natje zei

Jammer dat een dag maar zo kort is, maar genieten is ook belangrijk. Als je de hele dag aan de pc zou zitten en alleen maar webloggers zou lezen, zou er ook iets mis zijn! Ik ga naar mijn crea partner Marie toe! Fijne dag! Natje xxx

Redstar zei

@ Mike, Oeps.. ik weet het ook nog niet hoor :-)

Roosnans zei

Als je maar lekker geniet van je nieuwe baan, de rest komt vanzelf. Elke dag bloggen lukt me al lang niet meer...Volgens mij is het me zelfs zelden gelukt om een periode elke dag te bloggen....
En inderdaad, die jongens hebben ook aandacht nodig, die hier ook!
hug

Filosofietje zei

ohoh, zooo herkenbaar!

geertje zei

Ik blog een paar keer per week, en dat hangt heel erg af of er die week iets gebeurd is of dat ik inspiratie heb. En dan is tijd ook een factor. Je ziet bij mij dan ook de meeste blogs in het weekend, soms 2 op een dag.
Dus: niemand rekent je er op af, doe wat goed voelt! Liefs!

jelou zei

Nou, dan trek je toch nog veel tijd uit voor je blogs en de bezoekjes aan mij steeds! Petje af, dame!!!