maandag 14 april 2008

Talent...


Zondag was een zeer gezellige dag en ik werd volledig in beslag genomen door de jaardag van lief. Het mooiste cadeau was wel een originele tekening van ons nichtje van 3,5 die helemaal zelf onze Tooheys geportretteerd heeft. Kijk dat fantje kon dr wat van maar zeg nou zelf, dit is toch op z'n minst veelbelovend te noemen, zelfs de vele kleurtjes van Tooheys heeft ze vastgelegd op wel geheel eigen artistiek gevoel.

Net als de holle hongerige ogen waarmee dit katje door het leven gaat heeft ze trefzeker vastgelegd, evenals de grijns die ze altijd heeft.

Maxim en ik vinden het een meesterwerk en deze mag de koelkast sieren.

11 opmerkingen:

NickN zei

Gefeliciteerd ;-)
Dat heeft de kleine mooi gedaan!

Me! zei

Nee, ik doe het niet. Ik zag hier toch echt even iets anders in.

ria zei

Een sprekende gelijkenis dus. Die is zijn plaats aan de koelkast dubbel en dwars waard :-)

natje zei

Ja die mag zeker op de koelkast prijken! ps: de foto van Eelco is van 2 jaar geleden...
Natje xxx

Roosnans zei

Ik vind het een artistiek natuurtalent!! hij is leuk!
knuf

hanscke zei

Mooi hoor. En het geeft altijd een beplaade uitstraling aan je huis, er is namelijk ruimte voor kinderen.

Redstar zei

Groot gelijk dat deze tekening op je koelkast mag sieren!

evt. zei

Nou die olifant (hoe knap ook hoor) is waarschijnlijk jaren getraind om zoiets op papier te krijgen en zij doet het zomaar. En grappig, ik zie inderdaad overeenkomst met de foto hieronder.

Pasula zei

Daar word je toch vrolijk van als je ernaar kijkt! :D

Lin's ding zei

mooi en nu eentje van jezelf op je bolg!

Filosofietje zei

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je lief.
Ik hoop niet dat het je erg iriteerd dat ik steeds een soort inhaalrace doe op jouw weblog?

Ik keek natuurlijk eerst naar de tekening voordat ik naar jouw tekst keek. Ik zag onmiddellijk dat dit een kat was. Ik ben zwaar onder de indruk dat een 3,5 jarige duidelijk beter kan tekenen dan ik. Kun jij alvast een handtekening voor me ritselen? :o)