maandag 21 april 2008

Utreg hep ut ...


Waanzinnig lekker weer en omgeven zitten door terrasjes en er geen tijd voor hebben om daar s ff lekker plaats te nemen. Met jalourse blikken heb ik ze vanmiddag gade geslagen, de nietsnutters, met opgerolde broekspijpen en glazen rosé en bier.

Verschrikkelijk trouwens al die witte benen maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat die van mij ook (nog) een hoog melkflesgehalte hebben. In elk geval was het heerlijk om even de Oudegracht rond te lopen en het heerlijke lentesfeertje op te snuiven. Venezia deed alweer goede zaken met de ijsverkoop en overal zag ik gekokketeer van hitsige duiven, heb trouwens vanmiddag op de terugweg de eerste kuikentjes al gezien :-)

Ik ben overigens apetrots op mezelf, ja...Het lukt me al twee dagen om te stadten (?) zonder een koopje mee naar huis te slepen. Dat het einde van de maand nadert heeft hier ook wel een beetje mee te maken ;-)

Utreg hep trouwens heel veel, gezellige terrasjes aan de werf, triljoenen fietsen (overal aan vastgemaakt), een rondvaartboot en niet te vergeten die prachtige puist waar ik in werk, zo valt ie nauwelijks op toch ;-)

15 opmerkingen:

Natje zei

Ik neem aan dat je dat grote gebouw bedoelt wat verscholen is op deze foto??? Heerlijk weer, ook hier, echt genieten! Natje xxx

ria zei

Prachtige foto Mike. Hier ook hard gewerkt hoor, in en rond het huis ;-) Niks terras.

Coos zei

Ik heb vandaag ook weer genoten van de avondzon die in m'n woonkamer binnenvalt. Als een tomaat achter glas :-)

Mikelodeon zei

@ Natje; Yep, alle 16 etages ;-)

@ Ria; Thanks :-)maar dan ga je zeker zo toch wel wat drinken bij Salud ;-)

Mikelodeon zei

@ Coos; euh, ben jij zo verbrand of bedoellu de zon ;-)

hanscke zei

Ja, morgen tennissen in een rokje, dan zijn ze zo bruin, alleen moet ik dan later nog even met de voeten in de zon, anders heb ik nog steeds witte sokjes aan.

NickN zei

Wanneer mag de gips af zeg ik dan altijd als ik iemand zie die zo wit is. ;-)

Me! zei

Utreg heb Ouwe Daen...

Roosnans zei

Lekker genieten dus, tijdens het slenteren en alles stilletjes observeren, van melk tot puist! grin! Morgen weer een dagje genieten en op de achtergrond gewoon zachtjes verder werken aan jouw interne planne??
hug

Youke zei

hihihi zo valt hij nauwelijks op ja. Maar dat mooie weer zit ik liever op het terras dan op kantoor.

Filosofietje zei

Utreg is gaaf! Vinnik. Lekker om rond te struinen. Maar goed, dat wist je al :o)

Redstar zei

Hahaha de meeste hebben nu nog spierwitte benen. Ik heb geluk met de genen die ik bezit :-D

aargh zei

Oh ja, Utrecht is reuze gezellig, zeker met mooi weer. Ik zie mezelf weer (járen geleden hoor!)ontsnappen uit het bankgebouw en een weldadig rondje maken door die stad in de middagpauze, heerlijk!

Lin's ding zei

den Eeck hep ut ook... gebeitst terrassetje enz... bijna klaar voor een zonnige zomer

Mikelodeon zei

@ Linm; Ik kom deze zomer dat setje bewonderen akkoord?