vrijdag 18 april 2008

Vrijdag...

Vandaag is er weer hard gewerkt, niet door mij overigens ;-) maar door o.a. mijn lief die de tuin weer flink onder handen genomen heeft en daarbij deze 'lieverd' tegenkwam. Hij weet wat voor dierenvriend ik ben, zeker als het om dit soort exemplaren gaat ;-), en riep me gelijk om het digitaal vast te laten leggen, de held, brrrr.
Helaas was het vandaag net niet zonnig genoeg om me neer te vleien in de hangmat maar de bank in de woonkamer was ook heerlijk om even op te soezelen. Samen met de twee harige jongens, die zijn namelijk altijd van de partij als er ergens lekker geluierd wordt. Verder enkele fraaie foto's gemaakt, iets wat ik lang niet meer gedaan heb. Kortom het was een verrukkelijke dag, zo zou je er meer in een week moeten hebben...

11 opmerkingen:

Natje zei

Leuke spin, die hebben we hier ook, ik ben er niet bang voor... vindt ze alleen niet zo "smakelijk" om het zo maar te zeggen. Leuk trouwens die Current Moon op je site. En dat luieren.. heerlijk! Ik kan er ook wat van. Natje xxx

Redstar zei

Dat soort spinnen zitten hier ook, en wij laten ze ook gewoon leven. Ik ben er niet bang van. Ze zijn zeer nuttig voor een en ander in en om de tuin..

Maar je bent flink aan het uit rusten voor maandag? :-D

Roosnans zei

morgen gewoon weer een kans, om heerlijk te luieren.... en zondag...dat maakt het totaal op drie!!! geniet er van!
knuf

ria zei

Hier zit er al een week eentje in het bad. Ik laat hem gewoon lekker zitten.

Mikelodeon zei

@ Natje;Ik vind spinnen best zolang ze maar buiten zijn. De maanstand heb ik van Ria's site 'gepikt' ;-)

@ Redstar;doodmaken doe ik ze nooit. In huis zet ik er een glas overheen en Maxim brengt ze naar buiten

@ Roosnans; weinig tijd om te luieren vandaag, ik word in Alkmaar verwacht voor een worlshop mandalatekenen bij tijgertje

@ Ria; haha, altijd al geweten dat het ; schone' beesten zijn ;-)

Youke zei

Dat klinkt zeker als een heerlijke dag, behalve dat stuk van de spin dan.

NickN zei

Die komen hier ook voor en sommige zijn echt vet groot

geertje zei

Toepasselijk, een spin op een website:-)

Martine zei

Katten spinnen als ze tevreden zijn. zouden spinnen katten?

aargh zei

Officieel ben ik dus niet bang voor spinnen, maar dit vind ik best dapper hoor!

Coos zei

Zulke huisvrienden zet ik meestal buiten, maar ze vinden altijd wel weer een weg naar binnen.
vandaag is het luiertijd (wat een woord)in de hangmat want het is momenteel 17°. Wat doe je dan voor de computer, Coos,