donderdag 17 april 2008

Werken aan chaos...

Geheel eigenlijk volgens verwachting was er veel te weinig tijd om mijn bevindingen goed door te spreken. Ik proefde eigenlijk dat het wel verwacht werd maar ook een beetje weerstand. Het vereist immers een flinke gedragsverandering van de chaoot in kwestie.
Ik ga maar 'gewoon' beginnen en ga op weg naar het pad over de hoge smalle richel op zoek naar de balans tussen naar wat kan en niet kan, beetje geven en nemen en aftasten. In elk geval zijn de eerste stappen gezet en heb ik het agenda beheer, time is on my side now :-)
Nou is vrijdag nog steeds mijn vrije dag, ik ben dus heel benieuwd wat ik maandagochtend zal aantreffen...
Ik gok op een zee van gele post-it's :-)

9 opmerkingen:

Bolus zei

Cultuuromslag is één van de moeilijkste taken in een verbeteringstraject.. succes..

ria zei

Ja, veel succes!

Redstar zei

Dat zijn wel erg veel post it plakpapiertjes zeg :-) Rust maar goed uit van het w-end :-D

Wieneke zei

Hoe heb je weer zo'n leuke foto gevonden. Met een hoop humor kun je veel tot stand brengen, Martha. Doe je best !! ;-)

Natje zei

Ja dat is echte een beeldvormende foto! Geweldig! Ik hoop niet dat je zoveeeel aantreft. Fijn weekend. Natje xxx

Lin's ding zei

hahaha wat een leuke toepasselijke foto weer. Was te verwachten dat ze niet allemaal enthousiast zouden zijn...maar laat ze maar lekker zweten..verandering is niet altijd verkeerdt

Roosnans zei

tja tja...en nu? tevreden zijn met kleine stappen, structuur neerzetten en het doel voor ogen houden???
Sterkte en zie het vooral als leuke, gele, uitdaging!
hug

Martine zei

Jaha, dat is moeilijk. Er moet wat verbeterd worden, maar de mensen moeten ook het idee blijven houden dat ze goed werk doen, een heeel smal richeltje, ik wens je veel wijsheid!

filosofietje zei

Heee, da's mijn bureau?! ;o)