vrijdag 2 mei 2008

Confronterend...

Confronterend in allerlei opzicht, allereerst natuurlijk mijn gedateerde verschijning en helemaal frustrerend is het dat ik de DVD niet op mijn pc krijg opgeslagen om te bewerken. Nu heb ik met mijn cameraatje een opname gemaakt als ik de DVD op de pc afspeel maar daarbij gaat er zoveel geluidskwaliteit verloren dat ik niet het hele filmje wil plaatsen, dat kan ik 'mijn publiek' niet aandoen.
Is toch wel erg om mezelf zo terug te zien ;-)
Iemand nog ideeën hoe het anders kan? Eenvoudige heldere ideeën ? ;-)
video

16 opmerkingen:

Me! zei

Nee, geen heldere ideeën. Ik werk niet zoveel met video. Maar dat het voor jou confronterend is kan ik me wel voorstellen.

ria zei

ik weetut ook nie... je bent het hoor, ik zie het :-)

Pasula zei

Het geluid is idd niet zo goed, helaas ben ik geen techneut die dat op kan lossen, ik hoop voor je dat meerdere mensen dit lezen en het filmpje zien. Op zich toch grappig, een filmpje is tenslotte maar een momentopname.

Vrouwke zei

Helaas, ook ik kan je niet helpen. Maar het is wel leuk om je zo te zien, ook al is het dan van een aantal jaren terug.

Redstar zei

IK zou wel wat ideeën kunnen hebben, maar zou moeten weten waarom het fout gaat in de eerste plaats..
Leuk om je zo op je log te zien ;-)

Natje zei

Geen idee hoe.. maar apart om te zien. Een echte Martha! Liefs Natje xxx

geertje zei

Leuk om je eens "live" te zien!! Ik vind het al knap dat je een filmpje van jezelf op dit blog krijgt (ik kan dat alleen maar met YouTube filmpjes, de embedcode kopieren haha), laat staan dat ik weet hoe je de kwaliteit ervan verbetert!!
Liefs!

Wieneke zei

Wat nou, confronterend? Je bent een leukerd, hoor. En ik ben al perplex van het feit dat je IETS van een filmpje op je blog hebt.

NickN zei

Je kunt niet zomaar een dvd op je pc zetten en bewerken. Als je een filmpje voor op het i-net wil maken zou je eerst je dvd moeten omzetten naar een kleiner formaat(divx)met minimaal kwaliteit verlies.
http://www.videohelp.com/guides?searchtext=&tools=&madeby=&formatconversionselect=&howtoselect=%3B&orderby=Date&listall=1&hits=25&archive=0&search=Search+or+List+Guides
http://www.videohelp.com/guides/using-dvd-shrink-to-extract-only-the-movie-flash-id1050#1050
http://www.videohelp.com/guides/dvd-to-xvid-conversion-using-dvd2avi-avisynth-virtualdub-id612#612
of
http://www.weethet.nl/dutch/welcome.php

Wellicht heb je hier wat aan...

Martine zei

Gelukkig heeft Nickn al een oplossing aangedragen, hier heb ik echt geen verstand van. Nou ben ik eerlijk gezegd wel een beetje nieuwsgierig naar de rest...

Bolus zei

Kijk eens naar AutoGK (even googlen) Is een beproefd tooltje om DVD om te zetten naar avi (Xvid)en doet alles wat Nick schrijft, maar dan vanzelf en gratis :-)
Daarna kan ie op youtube ofzo..

http://www.autogk.me.uk/

Roosnans zei

van dvdtjes en filmpjes heb ik geen verstand hoor...En je bent het toch echt wel hoor. Al heb je inmiddels een veel rustigere uitstraling nu, in het echchie!
knuf

Mikelodeon zei

@ Redstar; ik kan blijkbaar alleen filmpjes gemaakt met mijn eigen camera bewerken. De DVD kan ik wel afspelen maar niet downloaden om te bewerken.

@ Natje; haha, nou ik schrik wel van mezelf hoor maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ik vind dat ik er nu toch wel beter uitzie :-)

@ Geertje en Wieneke; dank :-)jullie opmerkingen geven me weer moed

@ Nick; ik ben een beetje huiverig voor het downloaden van (gratis)software. Ik heb nog niet al je links bekeken maar heb ze al wel even bij de favorieten geparkeerd. dank in elk geval voor je uitgebreide reactie :-)

@ Martine; hihi, je zult toch echt nog even moeten wachten want ik heb nog steeds geen idee hoe dit aan te pakken :-)

@ Bolus; dank voor je reactie, ik heb gekeken maar ben een beetje huiverig deze software te downloaden, zeker omdat er ook spyware meekomt, weet niet precies wat dat is maar het lijkt me niks. Ik probeer het nu via de maakster van de video maar dat kan nog wel even duren...

@Roosnans; thanks my dear, ja ik ben zeker minder de lolbroek gaan uithangen, dat zie je nog duidelijker op de uitvoering. Misschien lukt het nog om deze op mijn blog te krijgen...

ria zei

Ah! Toch gelukt! Leukkk!!! :-)

evt. zei

Ik vind je er ook juist leuk en gezellig uitzien (en van filmpjes heb ik dus ook geen verstand)

Filosofietje zei

Dit is leuk! Geweldig om je even 'life' te zien.. Nou wil ik de rest ook horen/zien dus ik hoop dat het je lukt.
Ik moet me helaas ook bij de meerderheid scharen. kheb niet eens een videocamera.. :o(