vrijdag 2 mei 2008

Filmpje...

Vandaag ben ik bij mijn zus Marieke langsgeweest en daar een DVD-tje gezien uit 2001 waar ik iets ten gehore bracht. Ahem, jawel ikke zingend en wel, ik zou dat best met je willen delen maar ik heb geen idee hoe dit filmpje op mijn blog te krijgen. Daar ga ik me dus vanavond mee bezig houden.
In 2001 heb ik de practicionersopleiding NLP afgerond en op de laatste avond, de bonte avond, had iedereen wel iets bedacht om aan de andere cursisten te laten zien. Dit filmpje is overigens niet van die bewuste bonte avond maar was een heuse try-out voor mijn toegesnelde familie die mij wel eens als entertainer wilde meemaken.
Maar goed op het filmpje moet je dus nog even wachten, gna, weer een clifhanger ;-)
Zij die gaan knutselen groeten u...
PS. het gaat goed met mijn zus, ze straalt en lijkt wel een andere vrouw. Langzaam maar zeker gaat het de goede kant dus uit :-)

6 opmerkingen:

Lin's ding zei

ha dat is goed om te horen...een blije veranderde zus...Tof! Ach en op dat filmpje wachten we geduldig. Zoiets is het wachten wel waard hoor

Me! zei

Vooral het laatste is natuurlijk goed nieuws. Nu even een boodschappenlijstje voor de curry maken.

Natje zei

Heel bijzonder, NLP, heeft me ooit heel goed van PMS afgeholpen. Ik weet alleen niet meer hoe het toen ging. Dus nu probeer ik wat anders, homepatisch. Helpt redelijk goed. Fijn dat het met je zus zo goed gaat! Heel wonderlijk en geweldig! Natje xxx

ria zei

Wat fijn om te horen :-)
Het filmpje wacht ik rustig af ;-)

Roosnans zei

wat een clifhanger weer....gna gna. Maar wat geweldig om te lezen dat je zus zo heerlijk aan het opbloeien is!! prachtig, wat een geluk!
knuf

jelou zei

Oh God, dat soort dingen moet je mij ook niet laten doen...heb daar nooit zo'n kaas van gegeten. Mijn 10 jarige kid weet wat dat betreft meer dan ik!;)

Hey, goed dat het met je zus beter gaat...Isse mooi...

EN leuk dat je steeds zo trouw mijn dingen leest en erop reageert op mijn webbie. Ben altijd weer nieuwsgierig os je langs bent geweest...hihi

En, geniet je een beetje van deze slome dagen??

Ik ben sinds 2 weken gestopt met roken, en het is te doen....al moet ik wel uitkijken met kanen...hihi

En....heb een date een dezer dagen. Hoor vanaaf wanneer we mekaar gaan zien....via een datingsite...had er effe weer zin in...en meteen een lieverd tegengekomen...OEPS!
Jaja, je bent jong en je....:)