donderdag 15 mei 2008

Hansopjes...


Vandaag in Utrecht op zoek geweest naar iets leuks om alvast aan de nieuwe borelingen toe te sturen, iets wat me niet gemakkelijk afging. Ik startte met zoeken naar een leuke kaart maar er is blijkbaar geen markt voor tweelingen want ik heb er geen één leuke kunnen vinden. Bij Pinokkio, onze buren, hadden ze wel enige dingen maar niet zo geschikt voor borelingen of wel geschikt voor hen maar dan weer niet voor mijn portemonnee :-(


Ik werd op gegeven moment steeds wanhopiger en ben kriskras door Utrecht heen gerend tot ik even een hoekje afstak door even door de HEMA te lopen om weer richting Neudeflat te komen toen ik ze zag, twee rompertjes met Jip en janneke afbeelding. Perfect geslaagd. Ik heb ze net op de post gedaan, nou maar hopen dat zij ze net zo leuk vinden...

9 opmerkingen:

ria zei

Geweldig cadeau! En Jip en Janneke hebben ze in alle soorten en maten bij de Hema volgens mij ;-) Altijd moeilijk hè om wat toepasselijks te vinden.

Roosnans zei

helemaal leuk, die jip en janneke dingen, blijven gewoon leuk!!

en bij hansopje (wat een heerlijk woord) denk ik meteen aan een versje van Annie:
"flopje wou een nieuw hansopje"
over een zebra die een ruitje wil ipv een streepje....
grtzzzz

Me! zei

Dat heb ik nou nooit begrepen, al die cadeaus...

NickN zei

Het zit hem vaak in het gebaar.......

hanscke zei

Tuurlijk zijn ze dar blij mee, die dingen zijn gewoon leuk

Natje zei

Leuk, Jip en Janneke! Zullen ze zeker geslaagd kado vinden! En inderdaad, de geste telt! Natje xxx

Lin's ding zei

zo te lezen ben je door je conditieloopje door de stad weer helemaal bij op het gebied van baby hebbedingetjes. Tuurlijk kom je uit bij de Hema...dat is waar ik in zulke gevallen begin..haha..
en natuurlijk weer een kilo eraf gerend...
ps: Eline vindt Jip en Janneke zelfs nog leuk.... maar niet in haar maat te vinden HAHA

Redstar zei

Jip en Janneke is/zijn altijd een geweldig cadeautje om te geven. :-)

Martine zei

Wie niet van Jip en Janneke houdt is een vreemde snuit(st)er. Ik geloof dat ze zelfs in het japans zijn vertaald. En die tekeningetjes van Fiep Westendorp zijn fenomenaal in hun (schijnbare) eenvoud.