woensdag 28 mei 2008

Uitzicht...


Ik weet natuurlijk niet hoe het in de rest van Nederland vandaag vertoeven was maar in het Utrechtse was het bijzonder wisselvallig. Vanochtend nagenoeg geen wind met veel bewolking en naarmate de dag meer vorderde trok het wolkendek steeds meer open. Op een gegeven moment kon je de scheidslijn boven Utrecht heel duidelijk zien. Rechts was een zwaar wolkendek en links een zeer aangename blauwe lucht die steeds meer aan terrein won.

Het bovenstaande uitzicht wil ik je dan ook niet onthouden.

Zonnige zwaai :-)

11 opmerkingen:

Martine zei

Ik zat rechts:-(

natje zei

Net zoals je wel eens plaatselijk een bui hebt, aparte gewaarwording! Leuke foto! Lief Natje xxx

ria zei

Mooie foto! *zwaait zonnig trug*

Roosnans zei

wauw, mooi tafreeltje aan het tafeltje aan de werffff

zonnige zwaai zwaai terug!
knuf

Lin's ding zei

wat een leuke foto, leuk dat je hem met ons deelt...zwaai van hier

Redstar zei

Hier was het min of meer het zelfde... ik zag toevallig een hele blauwe strook in de lucht toen ik aan de wandel was..

aargh zei

Is dit het uitzicht van je werkplek? Dan zit je helemaal niet gek!

Filosofietje zei

wat een geweldige foto!
Hier is het zonnig, windstil, blauwe lucht. Niets om over te klagen dus. :o)

zonnige zweedse zwaai ;o)
Leontine

Martine zei

en nu zit ik links:-))

Me! zei

Daar had ik ook wel even willen vertoeven...

Mikelodeon zei

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik deze prachtige Utrechtse foto niet zelf geschoten heb. ik heb 'm van de utrecht site geplukt.
mooi is ie he ;-)