zaterdag 28 juni 2008

Heen en weer....


Mijn bijna lege weekend is toch nog aardig gevuld. Waar zijn de tijden dat ik ongestoord in de hangmat kon doorbrengen? Op de een of andere manier heb ik veel te doen, en dat is dus nog steeds maar dat kan natuurlijk komen doordat ik op andere momenten zo lekker in de hangmat hang. Het vooruitschuifprincipe dus ;-)

Gisteren heb ik mij vermaakt met een heel plezierig gesprek met mijn zus en ze gaat nog steeds de goede kant op, helaas wel met heel veel pijn en dito medicatie maar er is levenslust :-)

Verder heb ik een digitaal fotoboek van de afgelopen vakantie gemaakt en verstuurd naar de HEMA ter afdrukking. Nu maar duimen dat alles goed gaat...

Ook heb ik een aanzet gemaakt voor een nieuw boekje n.a.v. mijn assistenttrainerschap bij de Deep Change en natuurlijk Voske, nog steeds niet helemaal klaar met het handvat. Dat het maken van een trommel niet vlug vlug gaat is erg goed voor mijn rammenpersoonlijkheid ;-)
Ik heb echt rust gekregen in het bouwproces, wie weet kan ik 'm morgen in alle glorie tonen ;-)

Tja en dan het heen en weer. Vanochtend ben ik al twee keer bij de sleutelmaker geweest voor het bij laten maken van sleutels, en ze passen nog niet...
Deze week heeft onze keukendeur het begeven na een driftaanval van Maxim die hem niet meer om slot kon krijgen omdat ie zo krom was getrokken. Bij een nieuwe keukendeur hoort natuurlijk een likkie verf, de foto hierboven toont het resultaat van een middagje verven door Maxim. Dat dit geen waterdruppels zijn en dit een tweede driftaanval bij hem veroorzaakte moge duidelijk zijn.

Wij vervelen ons geen moment in huize mikelodeon ;-)
UPDATE: In totaal waren er 4 bezoekjes nodig aan de sleutelmaker zodat ik vandaag toch nog genoeg beweging heb gehad :-)

9 opmerkingen:

Veerle zei

Oh nee! Niets zo vervelend als bubbels in je verfwerk...

Martine zei

Het heen en weer is heel frustrerend. Je zou er een driftaanval van krijgen.
Zo. En nu stap ik op de fiets naar..Houten. Lekker kunst kijken en muziek luisteren:-)

Wieneke zei

Beter bubbels op je keukendeur dan bubbels op andere plekken (houd het wel even netjes, ja?) Is Maxim een driftkikker? Goh...

Redstar zei

Die bubbels komen door een verkeerde kwast toch? Affijn, het zal vast wel weer goed komen, en af en toe eeen driftbui schijnt de druk er weer af te halen :-D

Me! zei

Laat ik daar nou echt never nooit last van hebben. Met driftbuien maak je het alleen maar moeilijker.

ria zei

Wat een prachtige verf, leuk effect zit er ook in :-D

Mikelodeon zei

@ Veerle; wat je zegt ;-)

@ Martine; als je nou goed op de achterdeuren let en je ziet er een met deze bubbels dan is dat het kunstwerk van Maxim ;-)

@ Wieneke; haha, volgens my dacht je even aan Emmanuel ;-)maar persoonlijk heb ik liever bubbels in een glaasje :-)

@ Redstar; tja, ik denk dat de felle zon er wat mee te maken heeft. Ach we hebben een verfonderhoudsabonnement dus volgend voorjaar komen de professionals weer ;-)

@ me! we kunnen niet allemaal van die verlichte geesten worden hoor ;-) een lekkere driftbui ruimt zo lekker op :-)

@ Ria; ik denk dat Maxim dit speciaal gedaan heeft vanwege de Houtense kunst tweedaagse ;-)

Jelou zei

Hey Yoe;)

Jaja, eindelijk ben ik d'r een keertje weer....pffffftt
heb het voor mijn doen ook druk...haha, met internetten en schrijven dus....
Maar ik volg je reacties op de voet hoor en ben altijd benieuwd....:-)

Nu dus eens weer een gluurtje door mij....

Mooi dat het met je zus beter gaat...is altijd fijn om te zien lijkt mij.
En dat het leeft bij jullie thuis zoals het sleutelverhaal...hahaha...dat blijkt wel:)

Filosofietje zei

Ik vind die 'druppels' best mooi..