woensdag 4 juni 2008

Inpakken...

Morgen vertrekken we naar Singapore en vandaag ben ik dus druk met wasjes en verzinnen wat mee te nemen. Niet te veel in elk geval want ik heb me laten vertellen dat het opruiming is daar ;-)

Ik heb me weer voorgenomen een vakantieblogje bij te houden en het adres zal ik morgen hier plaatsen voor de liefhebbers die mee willen genieten...
Voor onze katten zal het wel weer wennen zijn, volgens mij voelen ze ons naderende vertrek haarfijn aan en zijn ze niet bij ons weg te slaan...

14 opmerkingen:

aargh zei

Haha,lekker hangmatje!
Neem maar niet teveel mee dan. Lege koffers kun je trouwens ook heel goed kopen in Singapore.
Veel plezier daar!

Youke zei

Heel veel plezier in Signapore!

geertje zei

Ja, katten weten het als je weggaat, daar geloof ik in! De kat van mij is dan ook niet uit mijn buurt te slaan, en gaat bijvoorbeeld in of mijn koffer liggen..
Ik wens je alvast een hele goede reis, en ik ben zeker geinteresseerd in je vakantieblogs, dus het adres zie ik graag!

Me! zei

Ik had maar 1 reactie, ik wil mee. Maar helaas, dat vliegtuig houd me nog even tegen.

Lin's ding zei

Hahahaaha...wat een geweldige foto...als ik de kat was wilde ik ook wel eens mee op zwier in zo'n wereldse stad..

Roosnans zei

Geweldig foto weer!!! Veel plezier met jullie trip, ik kijk weer lekker mee...
grtz en hug

Jan K. zei

Maak er wat moois van daarginds!
De katten zullen ongetwijfeld haarfijn aanvoelen, dat er iets te gebeuren staat. Zo was het hier tenminste wel altijd ...

ria zei

Wow! Ook ik kijk uit naar je reisverslag. Veel plezier daar! Geweldige foto!

Filosofietje zei

whoehaha. Geweldig die foto!
Jeetje, ik heb weer een hoop gemist hier, ga weer even een inhaalrace doen.
Een hele fijne vakantie! Ik kijk uit naar je verslagen :-)

Redstar zei

Veel plezier. Ik volg jullie andere log.

Martine zei

Whahahaha! Als ik jullie was zou ik mijn bagage heeel goed nakijken op levende have, er is hier iemand vastbesloten je niet zomaar te laten vertrekken..

Bolus zei

Gelukkig is in Singapore het eten wel ok zodat je de pot niet teveel hoeft te zien op jullie trip ;-)

Natje zei

Hej M. Kon je mail niet echt lezen alleen dat er een link stond.. dus ik ga je volgen. Tot volgende week. Dan weet ik niet of ik nog online kom vanuit Amerika. Maar die foto is echt super! Geweldig! Indy de hond loopt mij ook altijd achterna, mede door haar leeftijd. En nu zijn mijn ouders hier, ze voelt het al aankomen.. Ik zal de koffers zo lang mogelijk verbergen voor haar! Hele fijne vakantie! Natje xxx

Pasula zei

Ik wens je heel veel plezier toe en natuurlijk ga ik je reisverhalen volgen! Have a safe trip!