woensdag 25 juni 2008

Fun...


Wat een heerlijke dag vandaag. Ik begon de ochtend met een heleboel kauwtjes die hun jongen op de grond aan het voeren waren. Wat is dat jonge spul toch zalig om naar te kijken, zeker als je de onhandige vliegpogingen ziet en vooral de ongelukkige landingen. Ik mocht getuige zijn van een onfortuinlijke jonge kauw die op een heg wilde landen en niet verwachtte tot aan zijn poeperd in de heg te zakken.

Afijn mijn dag kon niet meer stuk, zeker niet na de constatering dat er vandaag echt maar weinig collega's zouden zijn. Ook het aantal mail en telefoon bleven ver onder de verwachting zodat ik lekker heb kunnen doorwerken. Ik heb me zelfs een beetje kunnen oriënteren op het Utrechtse intranet. Er was zelfs tijd om een fun foto te kieken en wat een weertje. Hele stukken wind mee op de terugweg.
Ach, wat wil een mensch nou nog meer!

7 opmerkingen:

Me! zei

Af en toe een regenbuitje...?

Roosnans zei

klinkt als een heerlijk dagje....!!! geniet lekker na...

ria zei

Morgen nog maar zo eentje dan :-)
Wind mee was wel nodig, want hier staat een fikse bries!

aargh zei

Lekker begin zo! Hopelijk blijft dat de komende dagen nog even.
Groetjes aan de kauwen van onze kraaienkleuters, da's net zo'n stel.

Redstar zei

Hier stormt het zo'n beetje :-) leuk ja die jonge kauwtjes.. Ik kan er ook heerlijk van genieten..

Vrouwke zei

Dat is een mooi begin. Het sluit zo te zien naadloos aan op je belevingen van het weekend.

Lekker doordobberen dan maar, als het kan tot het weekend, en dan volgende week pas écht weer er volop tegenaan.

Filosofietje zei

Lekker! Klinkt beter dan hier, kan ik zeggen. Alhoewel ik vanochtend een jong hert tegenkwam is de rest pet. Regen en storm. Maar dat mocht ik in de auto trotseren dus ik mag niet klagen.. :o)
Geniet ze!