donderdag 10 juli 2008

Copycat...


We vermoeden het al maar sinds vandaag hebben wij zekerheid. Onze mollige Tooheys, inmiddels overigens behoorlijk afgevallen, voelt zich op en top kat en wil hetzelfde als Foster.
Onze eigenzinnige kater die altijd voor Tooheys onbereikbare plekjes had om lekker te luieren, zoals bovenin de boekenkast. Vanaf vandaag zal hij al deze plekken met de Tooheys delen.

Want hier is het bewijs en wat is ze trots dat ze ook bovenop de koelkast kan.
Wij zijn er, om voor de hand liggende redenen, wat minder blij mee maar gunnen haar toch van harte deze overwinning ;-)
Foster vindt het maar ergelijk dat hij nergens meer ongestoord kan liggen.
Vanmiddag lagen ze zowaar zowaar samen even bovenop de koelkast. Eventjes maar want ik zie de Foster zoeken naar een 'eigen' plek.
Ik houd u op de hoogte ;-)

8 opmerkingen:

Filosofietje zei

Zou het door die melkkan komen??

Mikelodeon zei

@filo; das heul scherp opgemerkt ;-)

Me! zei

Daarom was dat dieet...

Redstar zei

De twee katten hier kunnen ooguit een half uur samen op de rugleuning van de tweezitter liggen.. Daarna is het bonje :-D

Pasula zei

Katten zijn vaak net als mensen, ze willen alles wat een ander heeft. ;-) Ach samen delen is toch mooi.

Roosnans zei

Een ware overwinning! Hoera! applaus...!
flinke aai voor T!
grtzzz

Geertje zei

Haha. Ja dit is weer zo'n herkenbaar kattenverhaal... ik zie het helemaal voor me! En ook de teleurstelling van Foster, die niet meer het alleenrecht heeft op de ontoegankelijke plekjes.

Leuk die catstory's!

cOOs zei

Ze leren van mekaar hè...