zondag 27 juli 2008

Gouden randje...

Heerlijk, wat een geweldig weekend. Van zalige warme zon tot spetterende en spectaculaire donderbuien. Ook Maxim is dit weekend vrij en ik vind het heerlijk om zo samen wat rond te keutelen in en om huis. Lekker samen luieren en de tijd hebben voor een werkelijk gesprek, wederom met een glaasje wijn maar deze keer echt maar één glaasje ;-)

Een beetje praten over ons en hoe we het samen doen, waar we staan, wat we willen en tot de eindconclusie komen dat we er in elk geval samen komen. Dit 'weten' van 'samen' gaat diep, niet uit te leggen maar voor beiden voelbaar.

Dit maakt mede dat ik me oneindig dankbaar voel voor alles wat ik mag ervaren, wat een rijkdom om zo te kunnen en mogen genieten van alles wat er is.


14 opmerkingen:

Wieneke zei

Schitterend mooie wolkenlucht boven wat zijn dat? Ophokhokken???

Me! zei

Ik vraag me wel eens af wanneer dat gevoel ophoudt.

Mikelodeon zei

@ Wieneke; hihi, ja daar hebben ze zo wel wat van weg. Deze woningen staan aan de rand van Houten en hier wandel ik regelmatig vanwege de ruimtelijke uitzichten. Die worden steeds zeldzamer in de randstad.

@ Me! Vraag je dat jezelf of aan mij?

Redstar zei

Dat is een van de redenen waarom ook ik me enorm rijk voel.. heel rijk zelfs ;-)

hanscke zei

Die zomeravonden hebben ook mij vaak verleid tot een "nog een gaalsje wijn". Ook ik heb het tegenwoordig aardig onder controle, omdat de volgemde morgen het leven ook weer mooi is en ik dat ook zonder stoornissen wil meemaken.

Pasula zei

Wat een heerlijk samenzijn was dat. Soms is iets moeilijk in woorden uit te drukken, maar je brengt je gevoel heel goed over.

geertje zei

Wat goed om een moment te nemen om jullie relatie door te nemen!
En je mag je inderdaad gelukkig prijzen met zulke wederzijdse intenties! Mooi.

Vrouwke zei

Heerlijk, dat bij elkaar thuis zijn.

Dat gun ik iedereen.

Linneke zei

Liefde met een grote L, heel mooi ... Goed dat je je er nog steeds bewust van kan zijn want zoveel mensen vinden elkaar na een tijdje veel te vanzelfsprekend. Geniet er dus van, het is je gegund!

Filosofietje zei

En zo is het!

Mikelodeon zei

@ red; das mooi man :-)

@ hanscke; tja, het is zaak om vooral met mate te genieten ;-)

@ pasula; het is een ongelofelijk rijk gevoel :-)

@ geertje; thanks, deze momenten zijn mij ook zeer dierbaar

@ vrouwke; ja, thuis zijn, dat is het :-)

@ linneke; niets is vanzelfsprekend, het klinkt heel stichtelijk maar ik tel echt mijn 'zegeningen' :-)

@ filo; yep ;-)

Natje zei

Heerlijk gevoel, heb ik nu ook, het huisje wordt steeds mooier,het leven zelf ook. We groeien en groeien heerlijk!
Natje xxx

Roosnans zei

Heerlijk, kan ik enkel verzuchten, na het lezen van dit blogje....Heerlijk.
knuf

jelou zei

Hè hè, daar was ze eindelijk weer...:-) Ja meid, ik lees je wel steeds, reacties maar reageer niet zo snel of vaak....ben meer op Hyves en daar heb ik soms een dagtaak om mensen te antwoorden en anderen bij te lezen....:(

Ben de laatste tijd veel aan het schrijven voor voordrachten, want zoals je zag ebn ik daarmee begonnen.

Laats vroeg je me wanneer nu een bundel van me uit zou komen...Nou, voorlopig niet dus...hahahaha
Kijk, onder eigen beheer, dus op eigen kosten, kan iedereen een bundel uitgeven. Ik in principe ook, ware het dat ik het geld never en nooit heb...Maar je kunt er alleen komen door veel voor te gaan dragen en je kop bekend te laten worden. Dmv recensies gaat het sneller in dat wereldje. Anders lukt het nooit. De wereld is vergeven van de dichters en je moet wel heeeeel goed zijn en eruitspringen wil je een uitgever vinden die je uit wil geven....Snappie?

Ik vind het geweldig leuk dat voordragen....Ben na Utrecht nu ook uitgenodigd voor A'dam, maja, gaat me teveel geld kosten al dat gereis heen en weer, dus deze keer sla ik over..:) Komen nog kansen genoeg....

Spontane reacties geef jij altijd....word ik elke keer vrolijk van....

Mooi bl;og van jou deze over jullie diepgang. Voelt dan goed hè als je weet (in je ziel dan) dat het goed zit allemaal....Geniet ervan....

Hey meid, ik ga effe verderschrijven, lees je wel weer bij een dezer dagen....
Dikke tuut op jou, vrouw!! X X

Jeloutjuh