woensdag 16 juli 2008

Latertje...

















Effies dan nog een blogje, het is al laat (voor mijn doen) en morgen staat er (al)weer een uitje op de agenda. Ditmaal echter een afdelingsuitje, die we gaan doorbrengen in Hilversum alwaar we het Beeld en geluid museum onveilig gaan maken. Ik heb me alvast aangemeld en ik hoop hier morgenavond (alweer laat) wat van te kunnen laten zien.
Vanavond was het weer een waar feest met de odintas, deze blijft een onwaarschijnlijke aantrekkingskracht op de katten uitoefenen.
Beurtelings, dat dan weer wel, er is namelijk geen plaats voor beide doerakken. Wel is duidelijk dat er zich een enorme strijd afspeelt die steevast eindigd in een compleet geropte tas. Wij blijven het geweldig vinden :-)
Versnipperde zwaai!

6 opmerkingen:

Me! zei

Heerlijk als die beesten zich ook eens even helemaal kunnen laten gaan. Ik kan daar uren naar kijken.

Rainbow Light zei

eh... misschien twee tassen per week vragen voor die doerakken? ;-)
Ach en gezonde concurrentie is nooit weg. Dit is alles uit zo'n tas halen wat erin zit he?!Multi functioneel dus zo'n pakket.

ria zei

Goed dat het binnen is, hier regent het tenminste ;-)

Redstar zei

Veel plezier in het museum. Het is er iig goed weer voor :-D

Pasula zei

Leuk om Hilversum te doen, vergeet niet naar het Hilvertshof te gaan he (overdekt winkelen) ;-)

aargh zei

Oh oh oh. Alle katten zijn gek! Maar ja, daarom hebben we ze ook
:-)